Friday, May 6, 2011

otak serabut





haih kenapa laa lately ni aku asik pikir pasal kerja jer...
rasa runsing sangat kot kot aku tak dapat adapt environment nih...
tu laa lama sangat kerja in comfort zone.. buat kerja pun sambil lewa jer sebelum nih...
bile masuk bank nih... kerja kena tip top... and orang keliling aku , aku rasa mereka hebat2 belaka..
masing2 independent, cergas... cepat pick up... aku jugak laa yg slow mcam siput..
macam buat kerja mengikut arahan jer..rasa macam freh graduate pun ade gak...
biler ko dah ade experience sure org expect ko terror and cepat pick up... bende ni laa yang buat aku tensen... 
asik terpikir jer.. huhuhu
bile laa aku nak dikurnaikan keberanian and keyakinan diri...?
and aku sangat kagum ngan member aku sorg nih... fuuuhhh speaking berhabukkk..
aku  dah laa 1 team ngan dia...dah laa dia lagi muda dari aku..
buat kerja pun tip top...
malu lak aku rasa ngan dia..team aku ade 3 org, sorg cina,2 malay... 
so aku sorg jer laa yang tergagap2 nak speaking...
now i received my first task.. nak kena buat housekeeping data... aku dah la tak berapa nak paham sgt pasal table2 dalam system ni... mati kutu aku dibuatnyer...
mula laa perasaan gelisah datang mengacau...


last2 aku takut jadi macam ni... haywire....

1 Comment:

  1. ~~marissa~~ said...
    be strong..try to adapt to their environment..always think about ur future...bukan senang nak hidup senang...bukan susah nak hidup susah...renung2kan...hehehehe

Post a Comment