Tuesday, May 31, 2011

No Idea

lately aku sangat laa takde idea nak berblog...

sebab tu sunyi je blog aku... everything i've done i already update via facebook or tweet..
by the time aku nak update orang dah tahu dah ape aku buat... and citer pun dah basi...

sekarang ni aku just ade masalah kenaikan berat badan...
aduh payah nyer nak turun memandangkan aku ni bukan suka skip makan nasi...
masuk je time makan aku mesti makan... tapi aku rasa aku just makan nasi sekali or 2 kali sehari... tu pun breakfast or lunch.. malam aku just makan ringan2 such as bihun sup ke, laksa ke... pyah betul la bile metabolisme dah turun nih...
lagi pulak bile kat ofis jer.. asik duduk jer kat kerusi tuh... cmne lemak tak berkumpul kat perut...
hissshhh cmne nak kurus nih.. belum kawen lagi badan dah macam org kawen...
exercise dah... lemak tepu payah sikit nak buang ni... arrgghh
please help.. aku nak kurus seperti duluuu... dh laa aku ni rendah...
rendang jer nampak... patut laa xde org berani dekat... tak larat nak angkat kot.. huhuhu

0 Comments:

Post a Comment