Friday, June 10, 2011

anda gemuk

apakah yang terjadi pada aku ni?

tadi aku google laa pasal aku punya badan ni.. lately kalau aku makan je aku rasa cepat semput..
makan sikit pun aku rasa macam susah nak bernafas..rasa nak tarik nafas pun xlepas...
rumah aku plak tingkat 4.. kena laa panjat tangga...
belum sampai atas aku dah mengah yang amat..
addduuuhh dah gemuk ke aku nih... macam pembuluh darah dipenuhi lemak2...
bahaya dah nih...
then aku try google.. and you know what i found?
tanda2 orang baru hamil.. or tanda2 diawal kehamilan...
what the heck... aku dah macam org hamil dah ke? wakakakka
i must do something... first reduce rice.. reduce rice... reduce ice. reduce ice..
moga kuat laa iman aku kali nih..

3 Comments:

  1. Heartilyina said...
    ko buat aku tegelak je la peng. n way gud luck :D
    aiNz said...
    ntah linda nih.. gud luck jugak.. kot ye pon happy ngan keje baru.. healthy lifestyle pon kena jaga jugek ye.. :D moga kita dapat kurus sama2..
    lukisan kaligrafi said...
    same la kite Linda..slalu sesak napehh..tp bila dah start exercise da ok la sket..jum diet sama2..caiyok2.

Post a Comment