Wednesday, June 15, 2011

seth tan n nora elena



next week dah minggu terakhir episod drama cinta nora elena...
aku ni bukan follow sangat.. sebab ape aku tak follow? sebab sampai umah jer nora elena dah habis....
sempat tengok berita jer... walaupun aku tak tengok..
tapi aku turut demam ngan cerita tu.. orang cakap ikut trend... hahahha eh xde kaitan tengok love story ngan trend kan?ye laa asal bukak facebook or twitter petang2... mesti ade update nora elena...
by the way untuk mengikut arus.. aku tengok laa carita ni kat www.tonton.com.my..
tapi sampai episod 8 jer..sebab broadband aku 3Gb jer....time ni laa rasa mcm nak pakai unifi laa...YES laa..
padahal kalau hari biasa.. normal use aku ciput jer... so better no laa...
tak sempat aku nak tengok nora elena dilamar oleh 'setan' opss seth tan...
ooo nama seth tan tu sangat laa best... kawan aku dah berangan nak pilh buat nama anak dia...
aku pun nk namakan jugak laa utk anak tekak aku...
alaa kalau dah si aaron aziz berlakon... dia berlakon jadi mak limah pun aku rasa org still cakap comey...
sungguh hensem la dia... suka buat muka innocent dalam citer nora elena tuh...
best nyer dpt org mcm dia...

0 Comments:

Post a Comment