Sunday, June 19, 2011

Team Building

weekend baru nih baru lepas High Performance Culture (HPC) or lebih dikenali team building..

location dia dekat Palm Garden Hotel at Putrajaya.. it only beside Hotel Marriot tu...
Palm Garden Hotel handle banyak functions.. time aku pergi tuh memang banyak function selain CIMB punya HPC... geng2 jururawat laa.. geng2 motor besar laa...
time lunch je dekat coffee house dia full with participants.. macam kantin plak aku rasa...
tapi the food memang mabeles laaa... suka sangat food kat sana... especially time dinner..
hotel pun not bad.. ala2 resort sikit... but time nak tido tuh my room aircond rosak.
but receptionist kasi switch room and upgrade room to suite... bestnyerr...hehehe dapat rasa dok suite...
ooo back to HPC activities... btw this time only 19 people join the HPC. huhuhu 
at the first time i thought it was boring... tapi dengan trainer yang berpengalaman n yang sangat best and activities yang best...
it make all of us involve in the activities.. and it really make my day..sooo happening and fun...
aku yang mula2 tersipu2 pun dah mula bukak mulut... ade swimming session, punching bag.. kena karate kayu sampai patah... macam2 laa activities... and aku rasa sangat motivated laa... tapi tak tahu laa sampai lama mana... hahaha
and aku kena cari buddy.. kena jaga buddy tu sepanjang masa... hahaha tp aku tak jaga sangat laaa..
sebab dia tak siap kan task dia.. aku pun kena denda and team besar pun kena denda... hahhaha tp semua cooperate tolong siapkan task yang diberi... 
but team aku sangat happening... time makan duduk semeja... ade jer benda nak bercerita...
 our team... 19 people... happening.. mak aih baju aku dah macam skirt dah...
this is my team...bessttt

0 Comments:

Post a Comment