Thursday, June 23, 2011

frame cermin mata cantik?

hari tu aku lalu depan Focus Point kat Ikano...

then aku nampak sign board sale up to 50%...
aku and saiful masuk laa sambil mengusha ape yang sale...
mmm yang branded2 pun memang ade sale 50%.. i likeee...
bukan ape spek aku memang kena tukar power... sebab power dah naik...
alang2 tu tukar frame skali... sekarang ni aku just pakai lens jer.. tapi kadang2 xtahan gak nak tenung pc hari2 ngan contact lens.. kering mata aku.,..
ramai pulak orang time i need some help.. salesgirl sebuk melayan customer...
then tunggu punya tunggu.. datang laa salesgirl yang comel and peramah nih...
banyak jugak laa aku cuba frame2... tapi ternyata sungguh payah mencari frame yang bersesuai ngan bentuk muka ku... kalau sunglasses tak problem sangat.. kalau daily cermin mata nih memang payah nak jumpa yang inn ngan muka aku...
jumpa yang bentuk frame cantik... tapi stand tepi laa plak colorful.. funky habis... budak2 sekolah boleh laa pakai... and aku ade laa jugak try spek frame plastik trend terkini... mmm tak berpadanan ngan muka aku...
tapi aku suka 1 frame ni,combination color hitam n pink... but oversize sikit laa.. mata aku kecik jer... huhuhu
and price pun agak mahal... rm600... my budget kalau boleh not more than rm400...
kalau boleh aku nak cari bingkai petak frame color hitam nipis... tengok org pakkai spek cantik jer...
huhuhu
 hahaha ni saje aku try spek linda... terpaksa pejam mata sebab power tinggi sangat... tapi cam makcik2 plak...
nih spek aku berkenan tu... combination color black n pink.. kalau tengok dari sisi nampak pink.. depan nampak black... tapi korang rasa oversize tak? aku rasa agak oversize... mmmm ok ke tak ek spek ni?




1 Comment:

  1. Ina said...
    aku rasa bsr sgt la peng spek yg ko berkenan tu

Post a Comment