Friday, June 3, 2011

nice place to eat

baru je lepas balik dari dinner..
tadi dinner ngan ekin merangkap my teammate, ofismet and my going to be housemet..
lepas kerja terus pegi naili's place dekat Sentul...
aku memang tak pernah pergi sentul.. tapi sejak berkawan ngan ekin nih..
dah 2 kali aku makan kt sana.. rupa2 nyer sentul ni banyak jugak kedai makan yang menarik..
hari tu makan dekat restoran Azmi .. dah lupa.. dia punya decoration kedai,lighting dia, port makan yg menarik.. tu yg buat lagi menarik kedai tuh...


ooo back to naili's place.. nice sangat tempat nih.. sebelum ni aku dah pernah makan dekat naili's place dekat taipan usj kot.. but totally different laa.. this one the biggest nailis and it got very nice ambiance... rasa macam kat hawaii pun ade.. dekat beach pun ade... tema alam semula jadi pun ade...
ade port makan atas pokok, ade port makan bersila.. port makan atas perahu..
and dia punya waiters memang mcm body builder pun ade gak..
dia punya kedai ala2 restoran Kampung Daun time aku makan dekat Bandung dulu...
menu dia ok laa.. tapi must try cucur ikan bilis...sedap giler.. and price affordable laa.. 
kalau menu tu dari rm6-rm30 kot..
kalau nak cuba try bukak link ni dulu http://www.nailisplace.com/
aku nak bg direction pun aku tak reti sgt direction ke Sentul ni...


0 Comments:

Post a Comment