Saturday, August 6, 2011

Shopping Raya @ PKNS

tadi aku tak tahu nak buat ape.. lantas aku msg anak buah aku si Malia... 
"weh.. u buat ape hari ni?Bile nak shopping baju raya?"
"kat umah ni tak tahu nak buat ape.. u? u nak cari hari ni ke? jom survey kat PKNS"
"jom jom... petang i nak kena p KL plak buka kat sana.."
terus bersiap sambil memecut kereta aku merentasi Federal... sampai terlajak ke Klang...
hahaha itu laaa .."Don't Follow me I'm Lost too"
itu laa motto aku... shah alam tu aku hanya tahu jalan nak pegi ke pasar karak and rumah ell jer..
yang lain memang sesat barat laa..
masuk PKNS kena Q plak nak masuk parking.. padahal baru pukul 11.30am..
semua nak g shopping baju raya laa nih...
aku dok laa pusing2 kat aras bawah PKNS tu survey mane yang berkenan...
semua mahal2... ade manik or sulam sikit jer rm200++ dah..
ish lari budget ku.. hahaha tapi si Malia nih meracuni fikiran aku...
berjaya gak dia meracuni daku... aku rembat laa baju raya green color.. selepas bersusah payah bargain tu je laa harga yang mampu di bargain rm***... degil jugak peniaga nih..
tudung pun dah beli.. rasa nak try pakai tudung ala2 yuna yg satin tu.. hmmm tak payah laa..
kalau tak pandai pakai kang jadi tudung 'senduk' plak kang... hahahha

 muka sedih jer nak kuarkan pitis... cukup duit tak tu? korek kak korek...
 yeah dah dapat baju raya... so takyah runsing dah.. at least dah ade satu... kalau tak sempat nak beli yg lain or out of budget.. just reuse je baju yang ada yang baru pakai sekali sekala tu...

ni malia dah berkenan kat baju purple tu... kebaya mahsuri... tapi  dia ckp not the time yet to grab one.. next time dia dtg lagi serbu PKNS...

0 Comments:

Post a Comment