Wednesday, October 12, 2011

handbag oh handbag


At last barang aku nak let go tu dh publish jugak dalam Mudah.my..
aku upload Saturday until Wednesday baru publish..
long queue betul mudah ni..aku ingat dlaam masa 2 hari dah leh publish.. so aku assume my entry was rejected laa kan..
so i try to upload it 2nd and third time. penat jari jemari aku dok menaip tau. now just wait and see je laa ade buyer ke tak.. :)
by the way tadi dah ade sorang SMS nak beli handbag aku...

Hmm dah release a few handbags in my collection now nak collect balik..
my friend just came back from Hollands for training..
ape lagi aku amik peluang laaa order one branded handbag.
rasa macam syg jugak duit.. tp biler fikir carlo rino,guess pun lebih kurang ngan harga beg ni... hmmm ok laa mak rembat satu..
The price half from harga kat Malaysia.. Brand ape? hmmm nanti dah dapat baru citer k..
tapi ni lom jumpa lagi kawan aku nih... ahh tak sabar nak g amik..tapi duit x korek lagi.. ye laa tiba2 dia pergi x sempat nak budget duit for my handbag..
Cuma agak terkilan sikit yang design and color aku nak tak jumpa and over my budget..Tapi takpe aku bukan cerewet pun.. 

0 Comments:

Post a Comment