Saturday, October 8, 2011

handbags/shoe to let go

i had published a few of my collections in Mudah.my...
3 handbags and 1 pair of new shoe.
i love to collect handbags, sometimes i even don't know where and when to ware those handbag.
sometimes very lazy to rotate cause i need to transfer all my thingy inside my bag into the others.
Now i feel more comfortable wearing bigger size handbag so that i can put all things inside.
2 handphone, makeup bag,purse (may be 1 or more than 1..mana tak nyer.. 
purse untuk coins lagi), 
receipts (normal laa perempuan.. kalau takde resit dalam handbag tu memang tak sah).. so frequently need to spring cleaning inside handbag and i found out that berkeping2 receipts i had thrown in it.. hahaha
this handbag i rarely used and still in good condition.. so daripada terbiar dalam bakul, better i try to upload in mudah..
kalau ade yang interested diorg sms je lah...

 MNG Slingbag
 kasut vincci yang sangat comel tapi oversize... aku tak leh nak tukar sebab price tag dah bukak and i already wore it some more even a few steps in the office and on tar.. not nice to return it back..padahal memang dah rasa konpem2 tak dapat tukar...
 Liz Claiborne sling bang.. 
aku beli semata2 nak pegi Bandung hari tu.. lepas balik dari bandung dah jarang pakai dah.. sebab aku suka sumbat banyak barang kot.. segala tok nenek aku nak sumbat especially beg make up walau tak sebanyak mana mekap aku.. :)
Another Liz Claiborne handbag/sling bag
ni pun comel jugak..tapi itu laa orang macam aku yang suka tukar handbag memang not suggested to buy pricey handbag.,.kalau pakai sampai buruk ok gak..
ni dah pakai 2-3 bulan dah bosan n beli handbag baru lagi...
ade a few handbag lagi dalam genggaman aku.. nanti lah kalau yang ni berjaya jual aku upload lagi...
aku nak try maintain beg yang memang aku nak pakai jer...
actually i was planning to grab a ********* handbag...  hehehe 
so im so worried if i biar je beg2 lama terperap dalam bakul mix up with other handbags end up hbag rosak...rugi je kan..
and satu handbag Guess aku dah rosak so x leh dah nak jual.. 

0 Comments:

Post a Comment