Monday, October 31, 2011

Now i'm a paypal user

actually dah lama aku create paypal account ni tapi tak reti nak guna...
malas nak explore satu hal...
rupa2 nyer paypal ni memudahkan kite especially kalau nak transfer duit untuk family dekat oversea ke... nanti paypal akan terus convert currency.. senangkan?
then sekarang banyak online shop yang provide paypal punya method of payment...
kalau nak shopping kat ebay pun dah senang.. :)
aish makin mencapap laa peluang aku nak shopping..
asya yg tolong aku link kan dengan credit card and account bank...terkial2 gak laa kitorg berdua..
for the first time memang complicated sikit.. lama2 will get used laa..
then tadi aku ternampak movie ticket buy 1 free 1 for maxis user..
tu yang aku terkial2 nak register tuh... sebab memang planning nak tengok wayang rabu nih...
setelah 3-4 kali percubaan withoutt give up akhirnye berjaya bayar rm7.50 dapat 2 keping tiket.. cheap kan?
harap2 maybank tak blok lagi credit card aku disebabkan oleh suspicious amount ..sikit sgt kan?
thanks paypal..




0 Comments:

Post a Comment