Monday, January 30, 2012

ipanema lagi

hai orang cerita pasal slipper/kasut aku pun nak cerita gak..
sebab hari tu aku ade termasuk sports world.. saje je menggatal meronda kedai tengok ape yang menarik..
oppss aku tersangkut dengan satu section slippers/sandals..
brand ipanema.. dulu takde la suka sangat sebab harga dia untuk slippers saja agak mahal..
but since aku pernah rembat satu ipanema time sale and aku rasa sangat tahan lama n comfortable.. and tak rugi beli slipper cantik sebab slipper memang aku guna most all the time compared to sandal. tul dak.. aku drive pun pakai sliper jepun.. kalau takde sliper jepun aku memang tak leh nak drive..
pastu keluar kereta nak pegi ke kedai seberang jalan pun pakai sliper jepun.. so berbaloi gak invest kat sliper jepun cantik.. sekali sekala tul dak..kalau beli sandal silap hari bulan dok jer tersadai dalam boot kereta sebab tak comfortable..and aku ade satu sandal jugak by Grendha.. ni anak beranak ipanema laa.. pun ok lembut je getah dia.. grip je kat kaki..cuma tapak dia nipis sangat.. aku nak cari tebal sikit..
and hari tu aku berkenan dekat satu ipanema wedges.. tapi sib baik takde size.. penat aku dok mencongak nak membeli.. lama gak laa aku dok membelek.. hahaha mr fiance pun ade suggest beli slipper nike selesa sikit.. tapi aku xnak .. nak beli ipanema gak.. sebab dia comel.. ish ish dulu gila crocs.. sekarang gile ipanema.. semua jenis slipper yang bukan untuk jangok.. haha


haa wedges ni laa yang aku dok berkira nak beli tuh... cantikkkk.. tapi putih la plak takut cepat kotor..

ni kalau tak silap jenis gisele.. bile letak kat kaki lawa jugak.. tengok macam ni tak lawa.. ni pun aku suka gak hari tu.. pun xde size.. sibb baik.. save budget gua untuk bulan ni..

tapi dok fikir gak.. baik aku spend beli kasut untuk hantaran aku dulu.. daripada beli benda yang next time boleh beli kan.. hemm i was expecting clarks shoe jugak sama ngan emy plak..
biasa for hantaran orang prefer letak high heels lawa2 n tinggi2.. but i dont ware heels..
nanti kang terbengkalai je dalam boot kereta aku.. so baik beli yang kiter pakai..
aku macam nak clarks shoe  untuk pegi office..smart gak kasut dia.. tapi harga pun cantik gak..
tapi takut kaki aku lemas plak dok dalam kasut.. hahaha banyak songeh.. tapi akan dipikirin nak beli ape.. hemm
ade satu lagi yang aku berkenan... tapi tak jumpa plak.. ade tali senang memang konpem kaki aku tak keluar masuk ..susah nak cari kasut untuk kaki aku nih.. mengada2..

1 Comment:

  1. sayahappyslalu said...
    Hantaran kasut flat pun okay.. Aku pun pilih flat shoe utk hantaran.. Pakqi sampai buruk.. Hihi

Post a Comment