Thursday, December 27, 2012

i want it..


I really want to owned one kipling handbags..aku tak tahu laa apasal aku suka sangat bag kiplings nih walhal takde laa cun sangat.. but i love the material and it look funkeeyyy... The colors also not too boring..
aku rasa aku start jatuh cinta kt bag ni lepas tgk x colleague dulu pakai bag kipling.. dia cakap dah bertahun dia beli tapi still look like new..

kalau tengok dekat butik price dia quite expensive laa.. so memang aku tak kan beli laa kalau harga semahal ituuu.. then kalau tengok online shop memang affordable.. tapi for me if harga handbag tu more than rm250.. memang berat sangat hati nak beli.. sebab ape? sebab aku jenis suka tukar2 handbag.. kalau aku xselesa aku pakai sekali sekala jer..contoh hanbag CR aku pakai berapa kali jer..then dah masuk store..
masa nak tu bukan main beriya sampai xleh nak tunggu kan.. bile dah dapat pakai sekejap jer..

hari tu satu blog online shop Ronasofia ni ade buat year end sale.. aku dah berjaya dah reserve bag tu dengan price rm200++ jer.. tunggu masa nak bayar jer..tup tup miss rona email balik dia cakap dia overlook. sebelum aku komen ade sorang lagi komen.. aku rasa beza just a few second je kot..arrghhh im soo stress!!!
year end sale tu just  sale on ready stock item jer... so melepas laa den..

tengok blog lain harga dia rm280++... meleleh air liur aku.. xpelah tunggu rezeki nanti laa kalau ade..

3 Comments:

  1. sayahappyslalu said...
    Peng,
    Belilah Storksak.. diaper bag cum handbag.. lagi bergaya! hehe.. Kipling ni banyak imitation jugak..
    LynnDa @ PeNg said...
    storksak ke lesportsac? nanti aku google..tak pernah dengar brand tu..
    sayahappyslalu said...
    storksak ler.. hehe

Post a Comment