Saturday, December 22, 2012

shopping online lagi

lately aku kerap sangat shopping online.. last sekali aku beli tudung and nursing cover..
3 helai tudung aku rembat dari sugarscarf.. bukan ape since pregnant ni malas sungguh nak pakai tudung berpin pin nih.. beli tudung instant jer senang.. nanti laa kalau mood melawa datang aku shopping lagi tudung shawl lawa2..tak abis nyer.. makin lama tunggu makin banyak fesyen tudung or makin pelik?? haha
tp aku tak suka sangat berfesyen ala2 hijabista..kalau pakai camtu jenuh nak putar2.. nak solat nanti lagi laa aku malas nak belit2 dalam surau yang ramai org..sekali sekala leh laa nak berpesen kan..
then aku pun sebuk jugak dok belek2 nursing cover kat website.. sebb kebanyakan nursing cover aku nak kalau kat expo over rm80++.. kat online cheaper..then hari2 dok belek blog manjakuhappy tapi stok tak banyak.. sekali aku bukak 2-3 hari lepas aku nampak dia baru restock.design pun comel2 price pun xmahal sangat..aku pun rembat laa satu walaupun due date aku lambat lagi..
nih angan2 nak fully breastfeed laa.. tak tahu laa hangat2 taik ayam ke camne. just wait and see..
so kalau ade nursing cover nih leh laa aku guna bila nak bf depan public ..contoh kat shopping mall ke,surau ke, kenduri kt umah sedara ke..and leh gak aku guna utk cover bila nak breast pump kat surau..base on my observe diorg ni aku tgk siap pam bawah kain semayang lagi.. macam rimas plak aku tengok..
so just doakan segalanye dipermudahkan laa untuk aku.. :)

comel tak nursing cover hitam putih tu.. rm38 jer.. and cover ni tak labuh and tak singkat sangat..
sampai tahap pinggang jer..so xde laa baby lemas or panas kan.. then ade peek a boo leh intai baby nanti..
quite lebar and leh cover sampai tepi..

0 Comments:

Post a Comment