Wednesday, June 25, 2008

7 things bout me

i had being tag by Jai n Elina...at last baru dapat siapkan list nih

7 fakta mengenai diri aku sebagai AKU..

1) im a happy go lucky girl...susah nak jadi serius..hehe
2) suka menyanyi...especially tengah driving....lalala
3) suka sangat main kucing...
4) anak bongsu..asal Terengganu..
5) still single n available :-)
6) suka senyum
7) sangat2 tak suka drive...

7 perkara yang menakutkan aku sebagai AKU..

1) shopping...
2) hujung bulan mesti kopak..
3) takut dengan BOSS
4) belum jumpa Mr Rightlagi..umur dah 25 tahun
5) tak boleh buat keputusan sendiri..
6) very2 bad taste kalau shopping
7) cepat terpengaruh

7 lagu buat masa sekarang yang diminati oleh AKU..

1) Appologize - One Republic
2) Bye Bye - Mariah Carey
3) Touch My Body - Mariah Carey
4) aku stacy - Stacy
5) Elyana - Satelit Cinta
6) 11 Januari - Gigi
7) Finally - Fergie

7 perkara / perkataan yang selalu AKU sebut..

1) Engong..
2) Bengot..
3) Aduuuhhhh!!!
4) Boleh laaa
5) Ok jerrrr...
6) biar betul...
7) mane mane laaa...

7 perkara(material-plastik) yang aku sayang..

1) MyVi aku
2) bedak M.A.C
3) handbag MNG
4) lipbalm besday present from ell
5) jeans ROMP
6) HP aku
7) purse aku

7 first time and last time in my life

1) SPM..
2) kerja cashier d Giant
3) kerja kedai makan..susun ulam then cabut
4) pernah langgar bontot kereta org then lari
5) pernah langgar pokok kelapa twice
6) pernah buat mak aku nangis..very regret
7) first office keje 3 hari

7 orang yang AKU mahu tag..

1) Janna
2) Sofie
3) Cikin
4) C'Sue
5) Ninie
6) Yan
7) Lina

2 Comments:

  1. Miss Su said...
    oit, tag aku ke?
    sggh kemalasan huhu
    Anonymous said...
    alamak..kena tag la.. nnt aku buat eh..

Post a Comment