Sunday, June 8, 2008

balik kampung

woooo minyak mahal woo...nak balik kampung kena pikir 6 kali...
then nasib baik Lai nak blk ngan tunang dia...so dikesempatan ini....car pool laa ape ag...
sofi pun sama...dia tumpang lai sampai kemaman...
gerak pkl 9mlm...sampai pkl 1pg kt kemaman...
leh tahan laju jugak azrul bawak....
then teman sofi tunggu adik dia kt keddai minum....
then tumpang dia blk umah aku memandangkan dia lalu laluan yang sama ngan aku....
besok tuh...aku xde kereta so dok umah jer...tp aku suh couzin aku amik aku...
then kitorg g laa Kuantan...east coast mall and kuantan parade....
shopping selai dua even ngah pokai....
at u know i just spend rm56 jer blk kampung if i car pool...
wow....syok gak...

5 Comments:

  1. PanAdoL7e said...
    saper tuan nyer blog neh? kedekut sungguh! gaji besau!
    LynnDa @ PeNg said...
    mane ade gaji besau...aku kena settlekan hutang sepetak tanah aku tuh...
    ko xde tanah ape tahu...hehehe
    Anonymous said...
    hehe peng. at last i singgah ke blog you.. hehe kite diet la peng, leh jimat gak. huhuhu - yan
    PanAdoL7e said...
    hi peng..

    Anda telah terpilih untuk di tag oleh PanAdoL7e, sila click sini untuk menlihat tag anda. Terima kasih.
    m[i]ss eL[i]Na said...
    haiiihh...tuan tanah kedaun nie! tuan tanah kan kaya. stakat minyak rm2.70 ape ade hal? ye x? hihi~ eh,tp bila car pool jimat gila ko.. stakat bayau rm56 jea?? betul ke nie? cam x caye jerk.. ke bebudak tu malu nk mintak byk2 dr ko.. hihi.. aku pon kekadang car 'pool'.. jimat abeh! x kuar duit pon :P

    ps: bila nk picnic nie???

Post a Comment