Wednesday, June 4, 2008

BenganGGGG....

tetiba aku rasa bengang giler....
sebab petrol nak naik rm2.70 kot esok....naik 80sen tuh.....
eeee...dulu xrasa coz aku beli kereta lps minyak naik....
aku leh xdapat minyak subsidi ek...hehehe
eeeee...paling bengang minyak naik...parking kereta kt ofis aku pun naik...
xde kaitan....eeee...naik singgit dua ringgit xpe gak.....
memang lepas nih aku gatih basikal jer g ofis....
nasi pun naik...pasnih aku mkn kentang jer....
cam pak lah suruh....mmm bunyi cm xmasuk dek akal jer....
aper lagi nak naik....tapi gaji xnaik2....
lain kali aku beli kereta solar laaa.....
nape diorg ni xpernah pikir org yg kurang mampu macam aku nih....

benganggggggggg............................................!!!!!!!!!!!!!!!!

1 Comment:

  1. Juliet said...
    rileks,peng..rileks.. aku pon bengangggg!!!!!

    nih sapa yg bodoh pegi vote Barang Naik punye parti nih?? eeeee..!!! naik! naik! naik!!

    naik la semua..aku nk pindah dok oversea~

Post a Comment