Monday, June 2, 2008

trip pegi n balik kelantan

trip to kelantan...sangat2 mencabar....eiiiii.....aku dah serik drive ke kelantan...
pasnih nak pg naik flight jer...mlm kitorg nk bertolak tuh..kitorg lambat sikit...tunggu yayah dtg dr Johor...pkl 10mlm baru gerak...
dah amik Pok cik n peyok...terus pg gombak jumpa Pakudin...

masa pg ok jalan smooth jer...masuklaaa raub...hujan renyai2 jer...aku jalan slow2...honda city dh kt depan... then ade jugak aku kena brek mengejut...sampaikan yayah tergolek....hehhe
then jalan depan sikit betul2 depan balai polis Raub ade accident....
terkejut aku tgk PokCik....terus aku parking dlm balai polis...tgk diorg...kesian pakudin..teruk gak keter dia....

tapi not his fault laaa...org blkg paku tuh mengantuk ke aper...dia ckp xnmpk coz tgh amik gula2 bwh stereng....keter depan paku perdana...dato' peg polis bukit aman....hahaha..so 3 kereta laa involve...

then tunggu kes settle....3.30 baru habis...baru gerak g kelantan ngan 1 kereta...diorg blik naik tow truk ke kay el..so sad...mak aih jln kt Gua Musang...sangat xsangka seteruk tuh...
ngan kabus tebal...jalan berliku2..gelap gumpita....
NIK camne ko boleh balik Kelantan dgn selamatnyer....hhehe...

balik tuh...lalu kat trg....12 jam perjalanan...nasib baik sofi drive...
tapi aku teman jer dia drive...without sleep...
dah laa mamat nih gelabah semacam...xtahu ape dia pikir....
selamat laaa aku sampai ke destinasi pkl 2 pg....

di balai polis Raub...pkl 3pg..
honda city...huhu...sory to Paku
bergambar depan balai polis...
peneman aku yg pot pet2 ...
sofi yang gelabah...lapar nmpk...
on d way balik....

4 Comments:

  1. Juliet said...
    ya allah,peng!! siap bwk pooh dlm keta. dah la buchukkk~ isk..ptt la driver ko gelabah semacam.. bau pooh tue kot hihi~

    ko tak tau ke,NIK kalau balik kelantan drift tau. stakat lalu gua musang tuh pejam mata jea.. aritu turun dr genting pon NIK pejam mata jea.. kan NIK kann? kann? :D
    LynnDa @ PeNg said...
    giler ahh nik drift lalu gua musang...kena beljar nih...
    musang berjangggut kena laa terror lalu gua musang..
    soffie aveiro said...
    ek'eleh peng...
    aku bukan gelabah laaa...
    aku terpikirkan sesuatu..
    ade mende yg aku kene buat esok harinya...haha
    LynnDa @ PeNg said...
    oooooo.....aku tahu ape yg mung nak buat esok hari....
    jeng jeng jeng....schweeeettttt....hehehe

Post a Comment