Friday, June 13, 2008

my boring week...

Nothing much to story...
me with my own activity...
after works...rushing back from office...
then singgah dekat TTDI for a bit jog....
just want to let my body sweat...good for health what....
i pack all the tracksuit all d way from home...
then find the toilet der...juz change it....TING!!!!!
saper nak join tuh jom laaaa....ok wat....petang2 kiter beriadah....
after jog minum soya ker....have aiskrim roti ker....
hehehe sia-sia aku joging.....
then nite...tak wat aper...just dok umah or masak maggi...or sometimes diet..
since the minyak price going so high...
dah laaa mai wallet DRY already..but ok jugak laaaa....besides i can diet....
hehehe....my target before puasa....i want to get XXkg....
hope i can make it laaa...
since i balik kampung....ramai sgt yang tegur i mok mok....
BOTTOK!!! as my brother say....hey watch ur mouth haaaa.....
kat ofis plak...asik stuck jer ngan keje aku.....
im too slow laaa...y....


1 Comment:

  1. Anonymous said...
    peng..aku dah lama diet.. tp xkurus². skang ni dok belasah makan je. huhuhu

Post a Comment