Tuesday, October 21, 2008

ape plan??


mmmm tonite...i plan to bersantai wit my best buddy "yan"....
at SANTAI @ TTDI....
dah lama plan nk mkn kt sini tp selalu cancelled...
pose hr tuh restoran ni tutup manjang....
i think quit nice place to lepaking....
lagi pun dh 2 hari asik mkn kt RASTA...akak yg jual asam pedas pun dh kenal aku...
dialog dia...

dia:"akak datang ngan akak sorang lagi ek??"
aku:"ha ah...dia lambat sikit." (sambil senyum malu)
dia:"saya msk lmbt sikit ekk..lagipun kawan akak lom sampai"
aku:"ok"
dia:"akak dok kat mane?? kat tempat biasa ek..." (depan TV..)

oppsss dh laama xdtg pun still ingat tmpt fav aku....

kat kedai mamak FATIMAH bawah ofis aku ni pun sama.... tanya aku "eh dah lama xnampak..br skrg nampak...." windu i ker??then ade mamak selalu care aku mkn aper??....air aku ok tak?? sampai EIYTA n EINI jeles..... nanti i suh diorg layan u skali k....

5 Comments:

  1. Ruby League... said...
    Santai ni tak sama yang mcam kat padang kota, damansara ker?

    P/S: kasi post la gambar itu mamak...
    Anonymous said...
    hehehe. hr nih i x pose cosz kene flu attack! huhuhhu. ptt la last 2 days badan i rase x sdp jek.. aaaacummm!!!!

    hehe c u in santai ek.. kite bergedik santai huahua

    -yan-
    LynnDa @ PeNg said...
    hahaha.....alaa cm mamak dlm U mobile tu laaa...ihiks
    padang kota ade santai ker??
    setahu aku cwngan dia kt tesco mutiara damansara n kt ampang park kot.....
    Ruby League... said...
    ader la... aku pergi masa puasa.. aku pernah pergi ngan miela n elinau (nama melaka ell...) dulu2.
    Anonymous said...
    mana ade aku ngan aini jeles,,,kami mendoakan kebahagiaan ko ngan mamak tuh,,ahaks,,oo aku dah makan kat santai tuh,,beh,,nanti pekena ah tomyam ekor die,,,pergh,,,sedap,,heheheh

Post a Comment