Sunday, October 19, 2008

OpenHouz

waaa saturday...i got 3 open houz to go...plus unexpected umah nani..so jadilaa 4 umah.. first kitorg pg2 gerak pg umah ninie dekat Klang Gate....bukan open houz just makan2...tp aku kira open houz laaa....sampai2 tuan umah busuk ag.... mak nini masak...kuey teow goreng..sardin roll..agar2 colorfull...and roti jala...sedap..tp kena makan sikit2 jer...

lepas tuh we olls gerak pg umah nik kt Gombak...mak aih besaqnyer umah dia.... makan catering lagi...rendang ayam...daging msk merah...nasi minyak/nasi beriyani xdpt beza kan....yg datang syudex n tunang,aku,yan,nini... Then balik tu jammed giler....semua jln jammed...memandangkan still awal,i plan to go to Nani's houz kt puchong...dia import mak dia msak..lontong n nasi ayam....diakan dah berbadan dua...

Then balik rehat2 kejap...tunggu si jai amik nak ke rumah Ell... kitorg kira antara org terawal sampai...lps tu tgk berduyun2 sampai.. menyesal aku xpulun mkn awal2....aku just mkn sikit jer...coz segan ngan kwn2 ell yg vogue..ramainyer kwn ell...kalah open houz siti nurhaliza....

on d way nik houz
dekat umah nik
minah kepochee...

syudex n fiance
nani...n me
jai n fiance opss awek
aku,yan n yan's fiance(ajie)
muhaimin n beyonce...eh muzri
nik n fiance

4 Comments:

  1. Juliet said...
    hahahaha!!

    weh.. ek'ele... malu-malu ayam plak ko. sejak bile ade penyakit nie? :P

    sampai ati ko x makan kat uma aku. cover cover jea. pastu apsal ko x sehappening seperti biasa? aku tgk diam je cm ayam berak kapur. hihihi.

    sorry la.. bukan x layan ko. aku assume ko as one of the besties, boleh la layan diri sendiri disamping layan memember kite yg ko kenal.. cthnya yg dr xybase ke.. diana ke.. ini tak. ko duduk je diam. aku plak serba salah.

    ko buat la cm uma sendiri. cm x biasa plak dtg uma aku kan ;-)

    ke.... ko ade minat kt seseorg nie? tue dok control cun yg sememangnya cun? ;-) ahaks!

    mana ade vogue-vogue.. sume biasa2 jea.. ko pon antara tervogue la kan? ;-)

    lenkali kalau i ckp start at 730pm, dtg la awal.. leh mkn xyah malu..malu.. nie kalau dah semua dtg prime time.. mmg susah la. dah la uma aku kecik jea :( bukan banglo and pasang khemah pon. hu!

    neway, thanks for coming...!! thanks to yan too..!! sorry kalau tak terlayan yan n ajie. busy gaban plak that day ;-)
    Anonymous said...
    hehe Peng.. smp hati ko letak my kepoochi candid pose kat blog ko.. kijam! uwa!!!!!!!!!!!!!!!

    hehe btw, mase kite mmg fully utilized erk? haha ahad pon fully ngan lepaking n shopping time. haha wpon kate x de duit.. this month ade gak new collection haha.

    Ell,
    Thanks for the hospitality :) delicious spaghetti n satay.. lps tuh lepak smbl kunyah kerepek pisang tanpa offer kat org len. huahua. n last but not least the yummy birthday cake. nk wish happy birthday to ur bf but segan la cosz not really know him haha :P so send my wish to him ye..

    Thanks everyone :)
    LynnDa @ PeNg said...
    ell - alaaaaa....kwn2 ko ramai sgt aku xkenal...aku layan borak ngan bdk xybase jer....

    yan - itulaaa ahad sempat shop...ksian aku jln sowang2 kt ou...shop kt niichi sowang2...shop kt jj sowang2...
    Ruby League... said...
    mana gambar linda bersama suami angkat tuh? huh!

Post a Comment