Tuesday, October 28, 2008

deepavali holiday

wat to do on diwali...mmm frens bangsa india xde.... jiran kakak aku plak cannot celeb deepavali coz their family ade yg pass away... so there cannot celeb for one year... then, mlm deepavali tuh we olls hangout at Naili's subang with ell,jai n his frens..me n anak buahku Malia...just drink...aku dh kenyang mkn ikan celup tepung...dh berapa ekor msk dlm perut aku... on Monday go out with ell...teman dia shop kt OU n watching muvie... read more at ell's blog...enjoy d pixies...

siap pusing..patah pinggang aku
pose @starbuck
ape yg beria sgt tuh...tgk muka kartun ke?
girls...
select * from ex-xybasians where current='synovatians'

7 Comments:

  1. Juliet said...
    eeuuuww...

    gedik gila kwn ko yg pakai baju red/pink tuh..

    hahahahahhha~
    LynnDa @ PeNg said...
    gedikss sangat.....hahaha
    Ruby League... said...
    Saper la kwan ko tu ek? ish3x...
    Anonymous said...
    After bace blog ko n Ell now I know who is cik LI huahuahua -yan-
    LynnDa @ PeNg said...
    cik li tuh adalah bestfren ell...
    hahaha...n bestfren yan gak...
    Juliet said...
    aaaaa??

    "cik li" mana yg ko refer nie?

    *confuse*

    cik li yang mati di bawah kaki yan ke cik li yang dtg beraya dirumah aku?

    hahahahhaa!!

    p/s: ramai sgt nak nama "li"
    LynnDa @ PeNg said...
    alaaaahh..ell pun dh blurrrr...
    cik li laa...cik LIPAS...
    sape cik li yang dtg beraya umah ko??
    hahaha

Post a Comment