Wednesday, October 22, 2008

@santai n JJ card sale@OU

semalam lepaking kt santai TTDI.....tp aku tgk cm xramai org...
biasa jer tmpt dia....better lg vichuda...
food pun xlaa WOW!! sangat....
may b smlm hujan kot...so not too many people....

then me n yan singgah dekat OU jap...ade JJ card sale....
tp hujung2 bulan nih..mane nk shopping sakannyer...selai dua boleh laa....
mak aih parking full sampai we olls kena park dlm hotel one world....
Then masa otw g JJ...aku ternmpk iqbal ngah beratur beli TAKO kot...
aku msg dia...then dia call ckp aku saje xnak tegur dia n lari dr dia...
walhal aku ngah naik escalator...

mak aih ramainyer org...tp aku pg luar Jusco...then shop kt padini authentics...
tp still ade sale utk jcard kt situ...i wonder y...
i bought 2 helai jer baju...tu pun the cheap one...

tapi sblm balik sempatlaaa aku beli TAKO 2 pacs...one for one...present for accompany me..
and one for me...

jemput makan
kesian org selsema

hahaha
muka org xnak bergmbr

0 Comments:

Post a Comment