Thursday, October 9, 2008

HAri raya tagged by Elina

Berapa pasang baju raya anda tahun ni dan kaler apekah?

tahun nih baju raya aku sgt low profile 2 psg...1 oren 1 cream...mak aku yg pilih...n sgt plan...
huhuhu tp xperlaaa mak aku yg buatkan kan..pakai jer...sib baik ade baju lace aku satu...color purple.

Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda?

normally mak aku masak every year nasi dagang..best sgt...tp mkn sikit jer di pg raya...nnt pg umah lain xleh melantak dh...
tp fav aku adalah rendang..tp kt trg susah nk jumpa rendang....

Apakah biskut raya kegemaran anda?

biskut raya not interested sgt...tp layan jugak laaa tart nenas ker...
almond london..biskut conflakes...tp aku sangat2 xsuka kuih kacang....

Bape banyak duit raya anda dapat n spend untuk bagi kat bebudak?

adelaaaaa....banyak or sikit mane pun asalkan ikhlas....

Apakah aktiviti malam raya korang?

malam raya biasalaaa pompuan dok dapur....tolong mak masak..kopek bawang..aper2 laaa..
after dat join anak buah main mercun...pastuh layan cerita raya kt TV...nyanyi2 ker..

Who to tag?

eiyta
c'sue
lobo
sofi

2 Comments:

  1. Ruby League... said...
    gi raya umah ell.. pakai baju purple k.. sbb aku n ell pakai purple.. lagipon.. kalau nak naek keta aku kena pakai purple! hehehehe
    LynnDa @ PeNg said...
    ok...aku memang pakai purple pun.....

Post a Comment