Monday, November 17, 2008

bestfren wedd + adik angkat wedd

hari yang ku nanti2 telah tiba...akhirnya aku dapat balik kampung...
aku tak tahu kenapa hati aku berkobar2 sangat nak balik kampung kali nih...
first sebab my best fren wedding..
second sebab aku dapt jumpa my old frens...klik ku...7 orang semua...
kalu nak imbas zaman scool dulu..kitorg nih pernah di gelar..Back Street Girl (BSG)
and Garuda...haahaha
sekarang tidak lagi....

ade yg 8 tahun berpisah skrg baru jumpa...especially Firmi...tapi minah nih mantain dari dulu sampai sekarang...seinchi pun xberubah....
tak sangka plak dia jadi cekgu sekarang...dulu dia lah yg paling othai...n happy sangat dapat kepochee ngan dia....and aku pun ade belajar nak manage financial ngan dia...
aku sangat respect laa dianyer financial plannning...
and ade yang jadi doktor gigi...dr Najihah namanyer..yayah jadi cekgu...
engineer 2 org (Lai,Sya2)...IT 2 orang(aku,kema)...

aku dh pegi time lai nikah malam tuh...borak2 pot pet2...
esok tuh aku kena pegi umah adik angkat aku dulu...
dia pun dah kawen dah..tinggal laa kakak angkat nyer yang still single and available...
Then rushing pegi umah lai...ingat sempat tgk dia sanding...Lai dah makan beradab..
tapi takper..kitorg pose after makan....
mmm aku n firmi dok usha mamat cameraman...sweet gak dia...
hanya aku n firmi jer tahu dimanakah terletak kemachoan dia...yg lain xtahu...sebab diorg pun tertanya aper yg hensem nyer mamat tuh??? taste masing2 different maaa....

aku pun sepanjang dok umah lai asik mengidam nak minum sirap kawen jer....rasa dia different ngan sirap yg kiter bancuh sendiri...freshhh rasa....
tuh jer laaa cerita pasal wedding sahabat ku....
saper plak next turn nih...masing2 xnampak bayang ag...

enjoy the pics....

melepak jer kt umah pengantin
dasri dtg lambat...
free style ke control macho nih??
ex-scoolmet yg hadir

semua tunduk...
7 of us.....x-GARUDA
berselera pengantin...xde control dah...
fuuhhh merah u..
malam nikah
pose lagi
congrets lai n azrul...sweet couple
anak dara dok tepi tangga...
pengantin xsenyum dah...
adik angkat wedding..shaira
aku n junior ku beddy..nampak sama baya tak??
congret shaira n hubby

5 Comments:

  1. Juliet said...
    bila la turn cik linda kita nie kan. mesti ramai kawan2 dia turun padang nie. almaklumlah, cik linda kite tak pernah hampakan pengantin bila dpt invitation :)

    oit, banyak baju kurung baru skang. ehehehe. bergaya lah tuu!
    LynnDa @ PeNg said...
    hahaha...turn aku bile???
    tunggu je laa kad invitation dr aku...
    hahaha....alaaaa yg penting aku takleh lawan ke vogue an ko...
    angahirmi said...
    This comment has been removed by the author.
    angahirmi said...
    ah peng...aku dh update blog aku..i'Allah aku akn post 1 lg esok lusa tulat ke kalo smpat..ish,mmg tharu la sbb ko impressed dgn financial mngement aku yg x sbrape 2..ha3x!!! ape2 je la ko peng..btw,cameraman kire aku pnye la kn,sementelah ko skrg aku dgr dh "tuuut..."
    LynnDa @ PeNg said...
    eh kejap delete...pastu repost balik xpaham...
    aku belum ber "tuut" lagi laaaa....
    hahaha..masih awal lagi untuk declare "tuut"
    tp xperlaaa..aku pass abg camera man kt ko...=p

Post a Comment