Monday, November 10, 2008

enjoy the pixiessss!!!

ok guys...enjoy d pics....

************supper @ Pelita Subang*****************************
beriaya jai dgr gossip ell.....


***************bowling time @ Sunway Pyramid - Saturday Nite************
sian ell..selalu jadi camera women
bola yg bagus menentukan balingan yang bagus...pilih2
fuuuhhh....bertenaga...
bersama juara dunia...(baju putih)


amik mood sebelum main...
********************Dinner @ Kelana Jaya - Saturday nite****************
dinner @ Kelana Jaya
malia (anak buahku)...tp aku lagi muda tau

***********@ TGI Friday- Friday nite*******************
eh aku nih leh sumbat lagi ker???
mmmm comeynyer minah nih...
3 frens...understand each other...
me n ninie

nini before married
yan n wanita sexy dibelakang....auwww

** Story please read below....hehehe

5 Comments:

  1. Ruby League... said...
    awat hang post gambaq bisu? hehehe...
    Anonymous said...
    aku tkde uhhhuhu
    LynnDa @ PeNg said...
    saper linda tuh????
    owh linda eddie ek???
    kompius aku....
    Anonymous said...
    alamak tembam gilo aku..jeles tgk kaki ell yg kecil itu..hihihi
    LynnDa @ PeNg said...
    kaki aku ko tak geram ke nini???

Post a Comment