Thursday, November 20, 2008

ciiiiiiiiiingggg!!!

actually...kucing nih xde nama....tapi aku selalu panggil dia...CHIIINGG!!!
and cing pun bukan belongs to me..its belongs to my brother...abg aku yang dok kt depan umah aku kt kampung...
but sekali sekala balik kampung aku cr laa dia..pinjam jap....
do u notice or not...Cing got ibu jari...keempat2 kaki tangan nyer....
comel..rasa nk salam sbb kaki dia bsr....

and before raya hari tuh....dia ade kawan....nama dia MEOOWW!! sesedap hati jer aku bg nama....cm kucing parsi..tp actually ibu yg sama....
tp yg nih pun ade ibu jari...pelik kan...dua2 cute....
tp sehari lepas aku blk kampung time raya....sempat laaa aku gomol2 dia kejap...
alih2 pagi esok tak tahu mana lesap...xsempat nak beraya bersama...rasa nyer ade org colik kot....
and meooww2 memang suka makan durian....xnmpk laaa kaki yg beribu jari dia..

"nanti meow2 mati" - iklan by faizal ismail

ini pulak gmbr kubur penyu aku.......hehehe acah jer.....

2 Comments:

  1. ~ miss femme fabulosity ~ said...
    cik linda nie.. kasi nama kat kucen selambe letak je. hahaha!

    um.. meow tu hilangkan diri sebab sedih kot. tak dpt terima kenyataan yang ko telah meggomoli dia di malam hari raya!!

    tak baik wat meow cam tu peng. kalau nak gomol skalipon, cari la manusia. tucen yg ko gomol. hik hik.

    pelik nie. kucen makan doyan. pastu ade ibu jari kaki. ntah-ntah, kucen jadian. try la ciyom. kot-kot bertukar jd Mr Right ke.

    ngeh ngeh ngeh
    LynnDa @ PeNg said...
    i dh gomol...mesti laa cium skali...
    tp dia xbertukar pun jadi mr right....ape ko ingat dongeng putera katak laaa ek..
    hahahaha....

Post a Comment