Wednesday, November 26, 2008

Rentetan fon aku

Fon pertama ku.....ERICSSONS T10....
masa nih abg ipar aku hadiah kan kt aku masa matrix....2nd hand jer
bateri kok kak...ngah gayut jer putus...jatuh sikit jer off....
tp sayang gak laaa..masa kt matrix tuh bbrp org je ade hp..
aku lah salah seorg...huahahuahua...biler sport check jer pg sorok dlm pili bomba....hahaha
selamat aku...
then biler dh masuk UM...nih laa fon pertama yg aku beli ngan duit sendiri....
Nokia 3310...tp lepas seminggu je fon aku di copek oleh pencopek....
huhuhu...menangis xberlagu aku...masa tuh aku mengadu kt abg aku...
first time abg aku pujuk n care kt aku...lagi laaa aku menangis tersedu2.....hua hua hua :((
bukan aper...terharu ngan abg aku actually...then dia bg fon dia kt aku....3310 jugak...
thanks MIE....

Nih plak fon aku masa aku 2nd year kt UM...NOKIA 2100...
boleh tahan lama gak laa aku pakai fon nih...
cm ladies jer..seswey ngan character aku...opps jgn loya plak dgr...hehehe
kat blkg logo nokia 2100 tuh boleh taruk gmbr...so aku pun taruk laa gmbr aku kt belakang...
so semua org tahu laaa....that's my fon...
nih plak....fon aku masa keje pertama....MOTOROLA L7...
xde laa canggih..tp fon nih cm nipiss n smart...
ngan keypad bluelight....nampak macho...tp akunyer fon memory tak tmbh2...only 64MB...percaya tak...samapai aku tkr fon baru...
nih plak the latest fon aku....Sony Ericssons K810i....
ok2 ...i tahu memang laaa xcanggih...aku beli ikut kemampuan jer laaa...
so please no komen ok....hehehe....
aku berkenan coz of cybershot dia....terpengaruh ngan eikaz...tgk fon eikaz dulu cm best jer snap pic....tp dia nyer K800i....

And my next fon tak tahu laa biler.....
tp aku berkenan gak laa nk yg cm PDA tuh....tp nnt laaa....xpenting...asal leh call, snap picture,sms dah laa...
tp actually dr dulu aku nak fon flip or slide...tp xde model yg berkenan ag...selalu catch yg lain...
tp first fon aku kan dh flip...oklaaa tuh...
ahahhaa

5 Comments:

  1. Juliet said...
    Hahaha.

    Peng,aku tak tahan tgk phone ko yang pertama tuh. Boleh baling anjing,mati woooo!! hihihi.

    Tak kisah la phone canggih ke x.. yg penting ukur baju dibadan sendiri. Badan aku kecik,tapi taste aku besar. Camna?????

    P/S: regarding your previous entry, mlm smlm Lady D cakap dia wit family makan kat marche, makan pizza margarita yg best itu. The last bite contains........ GLASS! KACA!

    Pergh.. scary tak?
    LynnDa @ PeNg said...
    ko gelakkan aku...fon tuh bukan sebesar botol air tau...
    kecik jer laaa....
    Anonymous said...
    peng, my second fon pun 3310, beli sendiri.pastu 3rd fon pun 2100.suke fon tu.skang sony ericson z610i, yg kaler pink tu hehhe
    Ruby League... said...
    lama tak nampak 3310... budak2 skunk dah takmo pakai HP batu lesung tuh... hu hu hu.. bila la aku nak beli phone baru... mak aku takmo sponser!
    LynnDa @ PeNg said...
    kak nad
    samalaa kiter pengguna 3310 and 2100...hahaha
    ooo fon tuh..tau2 cantik...leh wat cermin gitew..peng tahu kak nad suka tgk cermin...hehehe

    panadol7e
    ko panggil hp 3310 tuh hp batu lesung..fon tuh kalu ko baling anjing pun still leh guna lg tau...jatuh berdentam dentum pun masik kukuh...
    eh dh kaya pun nk suh mak sponsor...xmalu...

Post a Comment