Monday, November 17, 2008

Mandi Laut....

huhuu....dah selamat sampai ke kampung...
aku bukan drive sorang2...aku bawak anak buah aku sorang...ajak teman...
alaaa lagipun diorg kan cuti sekolah....follow jer laaaa...
petang tuh terus pegi Pantai Telok Kalong...
yang perjalanan nyer dr rumah aku 5 minit by car...
time nih kitorg just cuci mata...survey ombak ok ke tak...
nampak cm ok..ape ag esok plan nak mandi pantai laaaa....hehehe

masa kitorg agak terhad laaaa...balik dr kenduri kawen..
terus pegi pantai...mandi lautttt......yeahuuuu..kabuuusshh!!!!
ombak agak kuat laaa..so aku just warn anak buah aku mandi kt tepi2 jer..
sib baik ramai gak org yg mandi..scool holiday kan...
suffer from outsider pun ade jugak yg dtg surfing kt pantai nih...
leh tahan glamer jugak pantai aku nih....
lepas mandi..main pasir plak...ish2...aku pun join sekali ngan anak buah aku yg kecik2...
memandangkan aku xde member yg dewasa nak join aku...terpaksa laa aku mengecilkan diri...

nih pic pantai kampung ku...

anak sedaraku..suka masuk gmbr
penyu created by linda
cuti sekolah..ramai sikit org
me n only me
ombak jahatttt!!!

2 Comments:

  1. Juliet said...
    ouuh.. ini pulau redang ko.

    hehehehehehehe.

    cantik2.

    patut la balik sini sejukk je ati tu. dah ditiup angin sepoi sepoi reti bahasa upenye :)

    p/s: bunga dah mula disunting ;-)
    LynnDa @ PeNg said...
    wah ell...apekah komen ko tuh (p/s)...
    kang nanti org salah anggap aku blk sbb ade org merisik plak kang...
    jatuh laa saham aku...

Post a Comment