Sunday, March 1, 2009

Cameron Highlands

yuppy...trip to cameron highland again...
last minit aku decide nak follow bdk2 hrsc nih pg cameron...
ingat cm xnak ikut memandangkan poket aku bocor..gaji lom masuk lg kan.....
tp disebabkan diorg pg balik hari....so i decided to join laaaa....
kitorg konvoi 2 kereta...aku naik kereta pegeot baru linda....
laju giler si tuyek drive....hilang kawalan aku....
terumbang ambing kt belakang.....

then biler dh sampai tuh lega rasa....nyaman sekali...
aku suka sgt jagung cameron....leh mkn mentah2....sgt juicy n lemak2 rasa dia....
then minum strawberry milk shake...best giler....1 cwn rm5....tp sgt sedap....
Then pg KEA FARM....beli sayur2....padahal xde laa aku nk msk kan...dh murah+geram+fresh beli laa jugak....14bungkus -rm10...murah kan???

Then kitorg sblm turun pg mkn.....wah kali nih kitorg mkn spesel giler....
Ikan siakap msk 3 rasa....padahal kt bwh xpernah plak order...huahuahua......
time on the way blk aku tidor jer...sbb aku xtahan pusing2...tmbh2 lg perut tgh kenyang....
pening....

Then after turun...kitorg terus msak spagheti...memandangkan ade org mengidam nk mkn spagheti..si Tuyek laaa...lagi pun br beli sayur brokoli dr cameron yang fresh kan.....
msk2... pkl 12am br boleh mkn.....mata pun dh layuuuu...
sib baik spegheti ku menjadi....

begitu laaa cerita nyer.....nanti aku upload gmbr yerk...




shopping fresh sayur


periuk kera yang semakin pupus
KEA FARM...
byknyer brokoli
tangkap dating
linda gadis bunga...
strawberry milk shake yang sedappp....


mat jiwang...


berlakon je
muahhhh

4 Comments:

  1. Unknown said...
    amboi2 bukan main bergumbira lagik ko ye.. hehehe

    time kaseh la bawak balik tomato kecik utk aku... tp blm berkesempatan mkn lagik.. mlm nih start DIET!!! jom!!!
    LynnDa @ PeNg said...
    aku add lg gambar....
    ok2 kiter diet...hua hua hua....
    Anonymous said...
    jeles nye :P
    LynnDa @ PeNg said...
    kak nad sure dah bosan....dah kampung halaman kat situ...kan??kan??

Post a Comment