Tuesday, March 24, 2009

what u dont know bout me...

suka bukak kasut bile dok kt workspace....then mula laa tercari2 mane kasut aku...

suka makan chewing gum

i hate people yang tak punctual and mungkir janji....sbb aku seorg yang punctual..wakaka

i luv doing what i want to do....ape2 je laaa

cepat menggelabah....

suka sgt nyanyi n hentam lirik lagu...lirik pun dh jadi ntah aper2...asal melodi sama sudaah laa....
kalu ade bunyi pelik2 or yg backup singer nyanyi pun aku leh tiru....

aku xleh tgk cerita pasal animal nih....nanti aku nangis...sebab aku fikir diorg xleh nak ckp...
so kalu diorg kena dera xleh nk ckp 'sakit'...
paling teruk aku nangis citer finding nemo n king kong.....

aku suka goyang kaki kalu dok kt kerusi...mak aku selalu marah...
tp dah jadi habit aku..kalu dok diam rasa penat kaki....tp kalu aku perasan aku akan stop laaa..
nanti org ckp x elok plak perempuan goyang kaki....

mmmm....ade beberapa org pernah cakap muka aku nih mcm Nabila Huda...
aku pun xtahu tang mana...zaman aku kurus dulu kot...skrg lebih kepada muka siti nurhaliza aku rasa...hahaha...

aku rabun..tp xsuka pakai spek...n tak suka pakai lens...

sometimes, aku suka cakap dulu then baru fikir....mulut lebih cepat dari otak...nak wat cmne...

i born not to be a leader...just a follower....eh susah gak nih...xde confident dlm diri...

i luv to be indipendent and not depends on my family... eh family aku xde laa kaya sgt pun..
cuma aku xsuka susahkan diorg...move solo lg best....

kalau shopping tuh...aku xreti nak pilih...mesti aku tanya pendapat org dulu...kalau diorg xde.. aku mms laaa....tp kalu aku betul2 suka aku akan beli jugak next time, sbb asyik terkenang2 jer kan....

0 Comments:

Post a Comment