Tuesday, March 10, 2009

work out...


aku hari jumaat hari tuh berjaya register ngan Abid...rm277.50 for a year...
dekat Momentum Gym,Phileo Damansara...
semalam hari selasa baru start attend....
mmm ok laaa gym nih...ingat murah facilities teruk....
tp bilik persalinan mcm kt hotel....hahaha
facilities byk gak yg computerized...
ade gak laa aku terkial2 nak guna menatang alah tuh....

Then ade provide kelas depend on their schedule...
ade cycling(spinning),yoga,aerobic...

semalam aku join spinning tuh....mak aih...penat nyer...dia ckp leh bkr lemak utk 2 bowl rice...
aku dah separuh jln dh semput...dah berpinar mata....terus kuar tggl abid sorang...
maklum laa first time....

tp hari nih sib baik xde muscle pain...coz aku pakai yang plg ringan....
yang penting kat situ ade trainer yg hensem sorg...hehehe

7 Comments:

  1. Anonymous said...
    Gunakan la mamat ensem itu tuk membakar semangatmu supaya lebih slim lagi, hihi.
    LynnDa @ PeNg said...
    ok2 akan ku cuba....hahaha
    Ruby League... said...
    er... bakar lemak? patut bau hangit.. hehehehe
    Anonymous said...
    RM277.50 per yr??? macam best giler jer... nk gaks join~~~ huhu...
    yeah come'on work out!
    But for me, u r not too fat!!! Dayyyummm... nie yg laie terasa nie.. hehehehe...
    LynnDa @ PeNg said...
    ha ah murah kan....siap ade kelas lagi....
    ko salah tgk tuh...aku tul2 tembam skrg...potongan dah x ideal lagi...hahaa
    soffie aveiro said...
    haha..sempat lagi nak try trainer..wish u luck..:p
    LynnDa @ PeNg said...
    hey sofie..mane ade aku try...
    aku try meng usha jer...hahaha

Post a Comment