Monday, April 6, 2009

black monday

semalam memang black monday....
masuk2 car park jer....gelap gumpita...aku ingat black out...
happy gak aku kalau naik ofis black out...leh mengular....
setiba nyer aku depan ofis...tgk cm biasa jer....keciwa aku....
aku pun nak mula kan warm up aku ngan surfing....
arrgghhh....cannot2....
network down...terpaksa laa aku berlakon merajin kan diri....
baca2 coding....
time lunch...biasa laa sejak kawan2 aku pegi site......aku menapau kan diri...
makan kat pantri sorang2...sob sob...
then....after lunch diorg ckp...1 building xde air....kecuali dkt basement 1 sebelah surau...
ape lagi kalu nk g toilet berrombongan laa...coz carpark gelap...
ish2..mengong betul....
pastu dh tinggal 1 jam nk blk br laaa tenet ok....
sangap aku....duuuhhhh....
time kesangapan aku tuh...sempat laaa aku mengisi masa lapang...
melipat paper castle.... yang ofis mate aku kasi...sourviner dr taiwan....
hehehe....

Aku pun dah dapat dah Geo lense yang aku order online....
from korea...biler aku surf kat tenet....rupa2 nyer geo lens nih dh femes kat Malaysia n singapore....so ramai laaa distributor kt sini...diorg dpt dr factory kt korea....tuh yang amik masa lama nak hantar...
so i choose fresh brown....xlaaa nmpk sgt brown nyer...mcm dark brown gak...ok laaa....
nmpk mata hitam aku lagi besar....
mmm tp dia ckp...kalau beli 2 pair baru dpt lese case....
tp aku beli 1 aku dpt gak...hehehe

nice bottle...and i got free lens case
packaging
abiskan masa wat paper castle...hehe

0 Comments:

Post a Comment