Thursday, April 9, 2009

tagged dr eyta

dah lama x di tagged nih...xper laaa...jawab laaa untuk minah kerek nih...
nanti dia bising plak....

Apakah Nama Blog Anda Sekarang Dan Kenapa Anda Pilih Nama Itu?
Waroeng Linda....ntah mungkin masa create blog nih...demam makan kt waroeng penyet kot....so aku amik laa words waroeng

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://roslinda83.blogspot.com
menunjukkan aku just typical lady...malas nk pikir complicated sgt....nanti letak pelik2 org susah nak eja...page not found laa....and atleast org dh tahu aku lahir tahun 1983...

Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
aku memang xprnh ade method...method cincai ade laaa....or caca merba....
as i said aku memang xsuka pikir complicated...direct jer..ayat pun tunggang langgang....

Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
mmm nope....dgn blog aku dpt share ape yg aku sdg lakukan...aktiviti aku...
my feeling...seronok berbloging nih...tambah2 lagi ade org komen....hehehe....

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
eyta....dia seorg minah yang kerek....kalau aku xreply tagged dia pun dia bising....nyot nyet nyot nyet mulut dia.....

10 Person To Tag:
ramai sgt laaa...
1.ell - minah nih asyik tukr nama blog....
2.jai - mamat nih suka mkn panadol kot...
3.lobo
4.sofi
5.fimi - nih aku nk tahu blog 2 hengget dia...aku dh tahu kenapa....
dan sesiapa yg nk join laaa....just let me know...leh aku baca blog korg nanti...


1 Comment:

  1. Ruby League... said...
    wah isu sensetip nih... nanti i pk baik2 k... kang ader yg sentap lak.. hahahaha

Post a Comment