Monday, April 20, 2009

June Planner...

wahh bulan 6 memang sgt banyak org kawen....maklum laaa school holiday...
my frens berebut2 pilih 6/6...antara nyer ialah

*peyok - kuantan
*pokcik - kelate

*kak nana - terengganu

*eikaz - kedah

xtahu laaa mane aku nak p....dh laa aku ade BBQ dekat kemaman 6/6 jugak....
reunion my besties.... alaa dulu zamn sekolah diorg panggil geng2 ber 7 nih..
BACKSTREET GIRLS.....wakakaka...lawak tul nama tuh...
xsabar nak jumpa Lai,Kema,Yayah,Fimi,Asya,K gee.....
gossip time....

Then 30/5 tuh aku dh kena blk Kemaman....my cousin wedding....
means 2 kali laaa aku blk kg nanti....
hopefully bln depan dpt laaa insentif.....byk duit nak pakai nih....
mmmm 31/5 my sister buffday...kena pikir nak kasi hadiah ape nih....
last year aku kasi wallet...dia suka n pakai sampai skrg...

Chopp!! tapi ramai plak org ckp muka kakak aku n aku xsama....
nape ek?? lain sgt ker??

mmm lain tak??
tapi yang sama...dua-dua suka gelak....wakakaka....

5 Comments:

  1. Ruby League... said...
    wah pipi dah kempis.. suntik ker?
    Unknown said...
    err.. same je muka.. sape kata lain..?hehe
    Nini said...
    ada juga kesamaannyaa..takde la lain sgt..
    Cik Keju said...
    betul..betul. not exactly same tp ada gakla nampak iras sket². :D
    LynnDa @ PeNg said...
    ooo ramai ckp sama...
    means betul laa aku nih adik beradik...wakakaka gurau jer..

    panadolz ckp pipi i kempis...wow suka nyer...mane ade botox..botox tuh mengembangkan lg ade laaa...
    aku wat liposuction kt pipi...

Post a Comment