Thursday, April 9, 2009

mimpi satu permainan tido

nak tahu tak ape mimpi aku semalam....
korang baca mesti gelak....

ade dua org sahabat nih...both are guys... sorang adalah eikaz...
dia pegi panjat sangkar...kononnyer sangkar burung dinosour laaa....
alaa burung yg mkn org tuh...mcm dlm jurassic park tuh....
then sangkar tuh pun koyak....buruk tuh pegi kacau dua org bdk nih....
yang sorang (eikaz) tuh dh turun tinggal kwn dia ngah lawan burung dinosour tuh...
jahat kan kawan dia tuh (eikaz)....
then burung tuh sembur api kt yg bdk malang nih....
bdk nih pun terjatuh gedebuk dr pagar tinggi tuh...dia cuba selamatkan diri...menyorok disebalik semak
kawan dia yg memetingkan diri sorg ag tgh otw turun...burung nih kacau dia plak...
last2 gedebush...jatuh....burung nih pun ape lagi...buat santapan laaa....(selamat laaa eikaz..jadi santapan burung tuh)

yang bdk ngah sembunyi nih...cuba laa lari...sekali terserempak ngan burung tuh lg...
burung tuh pun berkata...
"aku dah kenyang....baik ko keluar dari kawasan nih....aku kenyang untuk 8 jam jer.."
(patut laa 8 jam...sbb badan eikaz tuh bam bam...)
dia pun berlari laa keluar....dan menyorok di sebuah rumah di pinggiran hutan...
selepas 8 jam...burung nih pun cr dia....tp xjumpa....
then aku tersedar....

ntah ape2 citer aku kan???
hahaha
watak eikaz adalah rekaan semata2....sebab mamat nih gile glamer suh aku letakkan nama dia....
hahaha...watak jahat...

1 Comment:

  1. Nini said...
    apa punya mimpi da...

Post a Comment