Sunday, April 19, 2009

a few days ago

hari jumaat hari tuh...bosan seh kat ofis xde wat aper...
ade laa keje...tapi sebab nak cuti kan...keje pun xde mood....
then aku n senior aku Loo Inn wat keje sendiri....kih kih...wat origami....
hahaha.....kusyuk giler buat....boss dtg pandai2 laa cover...
at last siap laaa bangunan architecture kitorang....
aku wat pagoda n bangunan sekolah tuh....ade satu ag umah api....
tapi tuan dia dah amik.....syok tau....
click sini kalau nak tgk byk patern lagi....

hasil keje aku n loo inn...

Then malam aku biasa laa pegi gym....ell ajak aku pegi karok...tapi sorry bebanyak ell
kul 9 xsempat laaaa...then aku ade temu janji ngan kwn2 aku yang lain plak....
yan,nini,nizam,linda,eddie,lini,dauh....kitorang jumpa kat sate kajang cawangan wangsa maju...
happening giler kt sini....on the way ke sana...jaalan jam nak mampooosss....sejam naik keter...
n congrets too all my frens...semua dh berbadan dua...aku bdn 1 je ngan yan....




Then sabtu..aku g CapSquare kat kl.....sebelum tuh aku amik siti dulu dekat kondo sebelah dewan bahasa....besar tul rumah dia....
Capsquare nih shopping mall baru kt kl...ala2 the curve sikit laaa....dekat area KL Tower....tp not too many shop open yet..
tujuan aku ke sini bkn saje2....CoolCrocs ade bukak booth...so aku pg laaa survey sepasang kasut....hehehe....
ke'original'an dia..agak diragui laaa... tp design agak sama,tag sama,ade plastik cerut crocs,feel sama....cuma yang berbeza color... sbb color dia xde dlm blog CROCS...
tp xper laaa aku bantai gak satu kasut olivia pink...sweet....
harga RM80....ok laa tuh dh jimat rm60....cuma xsure laa ori ke idok...wakakaka....
siti tibai satu malindi grey...cantik ngan dia....
kitorang antara org terawal laaa dtg kat booth tuh....lepas tuh ramai plak org pergi serbu...
dah laaa size terhad...aku bwk lari dulu mana yg aku nk....sib baik adik2 yang layan aku sabar ngan songeh aku....hehehe

which one nicer...

i choose olivia pink...ok tak?
dpt plastic nih jer...paper bag crocs xdpt...huhuhu

then aku pegi Puchong....ingat nak g mandi air panas malam nih....tp xsempat laa...
coz i need to go to watching futsall kat HTO,Subang...
my ex-schoolmates yang main....tuh pun kema suh dtg sebab pok cik n peyok nak pass kad kawen...semua dah nak kawen....aku bile lagi???huhuu...lepas futsall kul 12 am...pg lepak mamak...aku balik laaa dlm 1.30am ke puchong..



Then Ahad...biasa laa breakfast ngan kakak aku...petang tuh we alls pg mandi air panas dekat Selayang....nih anak buah aku nih...rmai plak yang gatal2....air kotor kot....
mane tahu mandi air panas leh berubat....
sampai sana...aku inagt kolam tuh besar...leh berendam cm kt Jepun...
upe2 nyer kecik jer...ade 3pool....org ramai plak tuh....
so aku tgk xselera laaa nak mandi...aku just rendam kaki jer...memang suam air dia....

ramai nye org...

That olls my activities during weekend....sorry laaa lama xupdate...kadang2 bz sikit....hehehe
eikaz laa bising2 suh update...ok eikaz aku dh masukkan nama ko...

4 Comments:

  1. Nini said...
    so sweet olivia pink tu...

    alamak hr tu tak sempat join korg kan..roadblock ni saje je..hr tu gak la diorg nak buat road bloack..haishh..next time ek kite jumpee..

    haa peng..opis aku kan depan capsquare tu..sebelah bangunan AIA..
    LynnDa @ PeNg said...
    laaa yeker..... betul2 kt kl...
    itu laa kitorg lmbt sikit jer...
    memang jam nak mampos....
    mengong polis tuh...padahal nk tahan motor jer....
    buat pulok time peak hour....
    Nini said...
    eikaz tu sapa or apa peng?
    LynnDa @ PeNg said...
    eikaz tuh nama sejenis koala.....
    wakakaka....xlaaa eikaz nama manje for zakie....dia terbalik kan...
    kwn gossip aku masa xybase...

Post a Comment