Thursday, August 27, 2009

berbuka di mana??

27/8/09 - berbuka kat idaman a.k.a MSI
balik kerja aku plan nak g bazaar Kg Penchala...
sekali hujan non stop plak...huhuhu xdapat aku nak membeli murtabak...
xper laaa..memandangkan aku sampai awal...
so aku menuju kerumah dulu tukar baju ape segala...
Then aku dapat fon call dr amir...suh aku booking tempat kt MSI...
sbb dia n pinkie sebuk berwindow shopping kt The Curve...
eish...mamat 2 org nih..xgentlemen langsung..asik2 aku jer yg kena book tmpt...bosan bosan... xsempat aku nk wat taik mata jap... hehee

aku pun pg MSI...mm sebenarnyer best jugak berbuka kt sini...
dah berkali2 aku berbuka kt sini...tp xprnh perasan ade lauk pauk ala2 cm buffet..cm makan tgh hari laaa...
best2....next time leh mkn nasi berlauk plak...
Then pekana JCo diderma oleh wan amir...
JCo dah masuk angin...dah hilang keoriginalitian dia....
sbb JCO tuh actually dia nak wat utk sahur tp terlajak plak...
hehehe...

hari nih aku nak buka ngan sape plak yerk...
houzmet aku Linda pegi Bangkok... company trip...
biler laaa company aku nak hantar aku pg New Zealand...hahahha
bungkus jer laa blk mkn kt umah...huhuhuhuhu

Then semalam plak plan nak g tgk movie ngan pinkie n ell..
tetiba mak pinkie call ckp nak dtg singgah umah dia...so pinkie xfollow laaa
tup tup dpt plak msg ell ckp xdpt join jugak...kata nyer nak tgk anak kucing dia beranak...hahaha
gurau jer yerk semua.. so rancangan semua tergendala....

0 Comments:

Post a Comment