Tuesday, August 25, 2009

Ramadhan 4th

semalam aku breaking fast kat Pak Li,Kota Damansara...
kitorang berempat jer... Pinkie,aku,amir and abid...
masing2 dok citer hal masing2...amir dok citer pasal xybase laa...
mane lagi..dia baru blk dr africa kan...
taste pun dah berubah jadi africa dah... tp makin kurus sikit sbb kt sana asyik kena makan pisang lenyet dengan ayam...hahaha kalau kt sini leh wat cekodok pisang dah...haha
si pinkie plak ngan berita baik dia... best nyer dia... rezeki laa tuh...
aku n abid still maintain cm dulu...hahaha
ish xleh jadi nih... aku kena balik...
borak2 tak sedar dah dkt kul 9....

abid not in the pics...balik awal laaa..

buat2 muka cute laa tuh..
pinkie ngah bergayut ngan tunang nyer...

Malam plak dah janji nak supper ngan x-schoolmet aku kat bangsar,nasi lemak famous...
tujuan utama nak jumpa nazliah laaa...dia dtg kursus kt kl nih...
dok kt hotel sentral...
semalam aku budget ramai xnak dtg...tup tup ramai jugak rupanyer...
aku,yayah,angah,asya,
seraq(tok seikh jual karpet) ,
syed (ni konpem ade laa),
peja (since sekolah xpernah jumpa)
nik ja (mr achitect... sempoi giler..)
kul 12.30 kitorang chaw balik..esok kan keje...
kalau xkeje..aku konpem sambung lagi...

nik ja and peja...
seraq khan di belakang...susah nor nak suh dia dok diam...
yayah,angah n asya...

sorry laa syed not in the pics...time nih dia dh balik dah...

2 Comments:

  1. Juliet said...
    Ilusi optik atau apekah? Ku lihat amir semakin kiut n encem ^_^
    LynnDa @ PeNg said...
    dia makin kurus....
    sebab hari2 kena makan pisang lenyet..haha
    dia still single and available lg tuh...ape lagi ell...hahaha kalau dia baca blog nih...
    mampoos aku kena kerjakan amirr...

Post a Comment