Monday, October 12, 2009

Dr.Oyong n Dr.Faiz Wedding

weekend baru2 nih aku berada di Kelantan,Wakaf Bharu...
menghadiri hari bahagia anak sedara aku Dr. Oyong bersama pilihan hatinye Dr.Faiz..
bestnyer tgk diorg dh kawen.. huhuhu... bertarikh 10/10/09
majlis berjalan dengan lancar..makanan disediakan secara bergotong royong... tapi ade laa sikit2 problem..biasa laaa anak pertama kawen...
tp small matter jer...
aku kat sana menginap dekat asrama berupa dorm gituh...
best gak dok sana..katil berlambak2.. lagi pun leh gathering dengan sanak sedara semua... hahaha
sesudah kenduri..malam tuh terus pegi ke Wakaf che yeh..cari mempelam xmasam...hahhaa
aku sempat rempat 1 comforter..harga rm39.. giler murah...
then ahad bertolak balik..tp isnin tuh aku cuti..cuma malia and kak za xcuti..
tapi tup2 tgk pagi isnin tuh semua terbungkang..xbangun pg keje..hahhaa
sia2 jer blk awal....
termenung jauh nmpk..teringin nak sanding lagi ke?
susah tul nk tgk psgn nih dok diam...
nih dok menjeling plak...
nih dok pegang hidung plak..
nih rombongan cik kiah dr Kemaman...sepupu sepapat ku..
lepas akad nikah kat masjid
abang aku meng'sumbang'kan lagu..
aku ngan mak aku...

Then isnin tuh aku pg tgk movie citer PAPADOM..aku ingat citer kelakar all the time... tp rupe nyer sedih... xdapat aku nak menahan air mata aku...
part kelakar tuh ade laa jugak... dia tentang ayah n anak yg sgt menyentuh jiwa.... huhuhu
bukan aku sorg yg nangis... aku dgr laa org lain teresak2 nangis...
best laa citer nih..aku kasi 4.5 bintang...
kuar wayang mata bengkang...hahha start dr 1 part tuh aku berterusan nangis sampai ending... hahahha
tapi pelik kenapa promosi dia xbyk... aku tolong laa promote citer nih.. FOC jer...

2 Comments:

  1. angahirmi said...
    peng...betoi ka best cite papadom tu?i teringin nk p tgk...
    LynnDa @ PeNg said...
    best... g laa tengok...

Post a Comment