Thursday, October 8, 2009

Far Cry

semalam Wednesday aku pagi tengok movie...cerita Far Cry..
im watching with Linda,Tuyek...
ajak saiful dia xmau sebab hidung dia banjir...hahha
before that aku berbuka dekat santai Kota Damansara ngan Linda,Saiful,Tuyek...
best gak makan2 kt Santai tu.. open air... di celahan bangunan..
ok sambung balik pasal movie..
ok show pukul 10.50mlm... tunggu punye tunggu
ok citer dh start eh tapi.... mmm macam pernah tgk starting cerita nih...
aku pusing kiri kanan.. semua org dok belek2 tiket masing2...
semua org dok tanya2... betul ker wayang yang diorg masuk nih...
aku budget citer thriller apasal kuar citer romance...
hahaha uper2 nyer diorg yang salah pasang movie...
ade ker citer Far Cry dah jadi citer The Ugly Truth...
hahahha.... then dlm 10minit kendian diorg tukar balik citer...
hahaha..First time it happen to me...

Citer nih ok laaa full of action..
but for me storyline aku not really like laa..
jln cerita dia simple jer.. hero pun xberapa kacak...
ending dia xbest sgt...main purpose dia cm samar2....
mmm aku kasi 3 bintang jer laaa...
baik laa aku tgk citer kartoon G-Force... mesti lagi kelakar..

mm biler aku search..ruper2 nyer citer Far Cry nih di adaptasi dari game laaa...
game tembak menembak dekat pulau...

1 Comment:

  1. Juliet said...
    ceh. hampa sungguh. adaptasi dari game mmg den x minat laa...

Post a Comment