Wednesday, January 13, 2010

KRR promo again

Sekali Kenny Rogers Roasters buat promotion...
bagus laa last year nyer promo buy 1 free 1 je kot.. tp limit during lunch hour only...
so aku xsempat nak pegi last year...
this year Promotion untuk sape2 yang pakai merah, tak kesah laa..baju,tudung,beg,org ckp lipstik merah pun leh masuk...hahhaa
alaa dh sampai sana dia xpandang nyer...
this promo only valid 13/1/10 only...

after ofis hour aku,siti,aini terus menuju ke Tropicana Mall.naik keter Rizz (aini's hubby)..
jem boleh tahan laa depan opis besaa laa kt situ..kalau xjam xsah...
sampai dlm kul 6.45 kot kt tropicana Mall tuh...
alamak kena buat reservation pulak..time aku ade 5 grup dh book..tp rasa 3 je yg aku nmpk tunggu kt depan tuh...
so sape yg lmbt tuh...sold lah...next turn laa..
aku tgk yg kt dalam n yg menunggu tuh semua pakai merah2 ...diorg sengaja balik umah kot salin baju..
team kitorg sorg je yg ikut tema Rizz sorang je yg pakai baju merah... aku bwk case phone merah je..hahaha

we olls tunggu dlm 10 minit laaa..then dah dpt tmpt..
xyah susah2 nk order..dia kasi standard order jer..sbb easy for them to work...
xsampai 10 minit tunggu ...order dh sampai..aku ingat lama coz ramai sgt org...
dlm kul 7.45 kitorg dh siap mkn dh...burp kekenyangan....
ikuti laaa tambahan cerita ini dr blog Rizz...

nih muka org tengah beratur...
aku ngan hp case merah...siti ngan tag merah.. kira accesories laa tu..
jemputt... we are from IEOL'ians..
alaa mr Ryzz nmpk baju jer...
nih laaa standard order dia...

4 Comments:

  1. ndr said...
    sentap tau iols.. tak ajak.. tak ske.. huhu
    LynnDa @ PeNg said...
    sabar yer ndr.. tuh laaa ko jauh sgt ngan kitorg.. hahhaha
    Unknown said...
    ndr..ko kan xiols.. hehe..
    Unknown said...
    he he..
    naseb baek mr. riz tu nampak baju aje..
    kalu nampak muka,
    tak tido malam aar mana2 awek2 yang baca posting nih..
    *cet, podah!!

    ha ha ha..

Post a Comment