Monday, January 25, 2010

mengidam Mexican Food

semalam (Ahad)aku seharian dok melepak kt umah..sensorang..
aduhhh bosan yang amat.nk meronda shopping complex pun takut terbelanja...
so dok umah lagi selamat...
petang tuh tiba2 abg janggut msg..tanya aku nk g makan Mexican tak?
dengan sepantas kilat aku mereply..sib baik aku cepat..sbb dia dh forward kt 3 org kawan2 nyer..
sape cepat dia dpt laaa... kih kih kih
so terus aku bersiap n berjumpa abg janggut di Giant Kota Damansara...
ade kedai Mexican ke?? mengidam plak dia.. maklumlaa demam.. perut dia pun nak manja2 mkn makanan sedap2..
Then kitorang masuk kedai ape ntah Nachos Machos ape ntah...agak panjang nama dia..lupa plak...
mmm aku order laa ape ntah nama dia asik lupa jer... tp dia mcm kebab laa..
aku suke nih.. sbb ade cheese ade daging/ayam mkn ngan roti kebab tuh..
abg janggut xingat gak order ape.. ade chicken wing,nachos with cheese,ade potato goreng garing...
hehehe
kitorang lepak kt situ lama gak laaa..dr 7.45 smpai kul 10..
borak ntah ape2..tapi isu makanan memang wajib ade..
tp xbyk aku dpt share sebab aku dh jarang jalan-jalan cari makan nih...
nih santapan kitorang...nyam nyam...
oooo abg janggut suggest aku buat pool kedai makn yg best kt dlm blog aku..
ngah pikir cmne nk wat nih...
tp kedai kitorg semalam tuh...aku kasi 3.5 from 5 laaa...
sedap tu sedap..tp ade kurang sikit...
nih isi kebab...roti kebab lupa plak nk ambik
nih pencuci mulut...
nih abg janggut punyer..aku sgt suke chicken wings...
nih teh tarik latte aku yang dabooomm..

0 Comments:

Post a Comment