Saturday, January 23, 2010

lepak chill with Old Frens

****UPDATED***
jumaat malam lepas gym..aku n si Dyan lepak kat PapaRich,Kota Damansara..
mmmm agak happening jugak laaa Paparich nih mlm tu..sebab budak2 MLM buat discussuin kt situ..
ofis dia dekat area situ gak kot...
aku n Dyan makan roti n half boil egg je sambil layan perasaan... hhahaha
Sabtu aku dh promise ngan Yan n Ninie nk hang out dkt IKEA...
dah lama tak jumpa... dikala hubby masing2 pegi outstation (Nizam pg Brunei,Ajie pg Batam)...time nih laa dpt jumpa..
rindunyer dah lama sangat tak jumpa... Ninie tak bawak Emir..baru nk tgk her beloved son...
walaupun masing2 dah besar... we olls masih tetap 'bolah' bak kata yan...hahaha
We olls makan meatball.. then pegi jalan2 kt kt IKEA kt Curve.. baru balik...
Then aku n Yan still sambung pg OU...sebab Ninie nk kena ambik hubby dia kt KLIA..
so rewang2 laaa ngan yan kt OU..tp xbesh laaa hujung bulan..xdpt shopping..
just 'eye-shopping' jer...
Then petang tuh aku g umah kakak aku..dia plak xde,pg kuar.. so aku menuju ke umah Lai (bestFren aku time secondary scool)..
dh lama sangat tak tengok BB dia..si Najla..dah besar dh Najla...
otw ke umah Lai kt Puchong,Putra Prima.. ya ampun hujan lebat giler... aku sampai tak nmpk line... dh laaa jalan aku tak biasaa...
bwk laa slow2...sib baik aku tak sesat...
eee geram nye aku tgk pipi dia.. nape ntah mlm tuh Najla suke sangat tengok aku..
aku ckp ngan mak dia dia tgk aku dia gelak... Antie Linda nih cute sangat kot..hahhaha
dah jumpa kawan2 lama nih aku rasa aku motivated blk...selepas mengalami beberpa hari demotivated...
On this Tuesday nite si Asya sampai dari Jepun..so aku kena pick up dia kt KLIA..
ooo adakah dia dpt beli ape yg aku pesan?? cant wait..

nanti aku upload gambar2 with my old frens... will update soon..
senyum seindah suria..
kami bertiga... meet up..
bersama Najla...
nih je gambar aku upload...yang lain sila rujuk facebook aku k...

3 Comments:

  1. Unknown said...
    bukan "eye-shopping"..
    "window shopping" laa..

    "eat-in" kat ikea yek??

    keh keh keh..
    =P
    LynnDa @ PeNg said...
    tahu laa window shopping..
    'eye-shopping' org jepun selalu sebut..maksud dia cuci mata...
    tp eat-in xde orang pakai ag...hhahaha
    Unknown said...
    ada..
    eat-in tu orang taiwan yang pakai..
    makna nyer makan kat dalam kedai..

    he he..
    =P

Post a Comment