Thursday, February 4, 2010

Tragedi malam jumaat

wah suspend abis akunyer title...
xde ape yang suspend pun..semalam aku lepak makan kt Kenny Rogers *****.
kenapa aku letak *****?? sebab aku xmau orang tahu kt mane aku makan...
nanti korang tahu laa kenapa tulis cmnih...
plan nk mkn ngan saiful,linda n tuyek..tp depa ade hal..so aku dinner je laa ngan saiful..
lambat gak laa aku sampai..sebab jalan jammed mcm c***i.. aku kuar 6.00pm dr ofis aku..7.40 pm baru sampai ke destinasi..
walhal jarak aku nk p tuh sekangkang kera jer.. huuuhhh
Then after makan aku nk balik... bayar laa parking.. aku masukkan rm5..
excited dapat balance..terlupa plak nk ambik kad parking...eee careless betul laa minah ni..
dlm kereta dok cari2 xde..dlm handbag n wallet xde..pegi kt mesin autopay org dh rembat kot...
eeee tongeng betul laa sape yg ambik..huh..
aku pun pg laaa mengadu kt pak guard.. pak suh aku byr rm25 atas kecuaian aku..
aku pun bawak kereta nk byr laa kt cashier... aku dh prepare duit..sebelum tu aku aku pujuk abg tuh dulu..
RM25 tuuuuuuuuhhhh untuk parking yg beberapa minit jer..rugi2...
pujuk punye pujuk..akhirnye abg tuh suh aku byr rm2 je...and dia pesan jangan bagitau kat sape2 k..
haaa that's y aku tak bgtau nama tempat tuh...hehehe thanks to abg parking..
sib baik, so lepas laa aku..means parking aku rm2+rm2 je laaa...
sib baik xkena bayar rm2+rm25.. tapi aku perasan something kt diri aku nih..
bile aku ade duit lebih sikit je..ade je something happen yg memerlukan aku kuar duit lebih..
kenapa yerk.. sebab tu duit aku xpernah lekat sampai ujung bulan...
CNY deco..colorful tanglong..
nih mcm pokok 'aiwa' plak aku tgk.. nih pokok hajat kot..semua org tulis hajat kt kertas tuh then gantung..sempena hari valentine...so aku smpt laa baca 2-3 kad.. hehehe sweeeetttt...
eh sama plak baju nyer... saiful g tukar..

4 Comments:

  1. Anonymous said...
    maaf.. bleh saya komen... mungkin duit tuh perlu dibayar zakat... buat la potongan zakat pendapatan... insyaallah duit tuh akan bertambah2 keberkatannya...

    maaf sekali lagi... tapi ini pengalaman saya sendiri...
    wan said...
    alaaa... kat OU...

    aku penah ilang tiket (bawah seat).. awek2 tu kasi free tix.. hahaha!
    LynnDa @ PeNg said...
    hahaha no heart feeling Ano...
    aku perasan gak benda tuh.. dlm entry yg lepas aku ade bagi tahu gak niat murni aku... hahaha
    banyak kan menderma... tuh azam 2010 tuh..

    Wan tekaan anda salah...
    wan said...
    elehhh... kat the curve...

Post a Comment