Sunday, February 21, 2010

wedding wedding wedding!!!

Wedding Su Tie dah settled.bawah nih ade sedikit gmbr laa
tak banyak yang aku snap... sikit jer...

with my family...semua adik beradik pompuan...nape postur badan aku xmenarik nih..
haaa nih i likeeee...muka fresh lagi..

then semalam pegi Rawang attend wedding Bob..
aku nih main gamble je pegi ngan kad xde n map xde..
just address je..address kampung plak tuh..susah nak cari nih..
Kak Ken ade teman aku.. so aku pun menuju laa ke Pekan Rawang.. sampai je Pekan Rawang
aku on laa Garmin aku cari Petronas sg Choh..sebab nanti ade org pick up aku kt situ..
follow laa Garmin nih ntah mane2 dia bawak aku pusing2...
sekejap kiri kanan kiri kanan... aduh sesattt... xguna punya Garmin..
so tanya laa orang rupa2 nye jalan pg kesana lurus jeee...xde belok2..
then baru nmpk sign board sg choh...
sampai petronas sana adik Bob pick up aku..
sampai sana aku dok makan cm nerves plak nak jumpa pengantin... nape ekk??
dh agak bertenang aku pun pg laa jumpa... menggigil jugak suara aku nk ckp ngan Bob..
dia terkejut gak tgk aku datang majlis dia..mesti dia ingat aku xdatang sbb aku xde map..
hahaha Bob Bob aku kan budak degil..mcm ko xkenal aku Bob..
tapi aku betul2 rasa lost my bestfrens even x nmpk cm best frens sgt...
tp dia yg byk kenal aku... dr aku berhingus sampai aku dh matang...hahhha
mmm besday kitorang beza sehari je..so this year xde dah dpt wish dr dia...
and xde dah laa bergaduh time besday lg...lg beberapa hari lagi..sob sob..
anyway congrets year... semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...

sempat pose atas pelamin...nice chair..
sementara tunggu adik Bob sampai.pose dulu
congrets to both of u.. Bob n Harianti..

0 Comments:

Post a Comment