Thursday, February 18, 2010

a very long holiday

eh sebelum tuh kenapa NuffNang aku mcm xberfungsi jer?
xde iklan masuk dah ke?? tak naik laa income aku....
aku keje kt company cina... so bile depa raya kitorang pun raya jugak laa..
kena force leave 2 hari.. so cuti laa dlm seminggu...
ape lagi balik kampung laaa...tp aku balik lambat sikit.. attend wedding reception Su Tie kat HGH COnvention Centre kt Jalan Ipoh...
memang meriah wedding ala2 Bollywood.. hundustan abis...
tp memang gempak laa wedding dia...siap kuar api2 lagi.. n i love her dress.. betul2 nmpk cm Hindustan daaa...
kat kampung xde sangat laa benda yang aku buat sebab aku balik sorang2 je..dok kampung berangan jer all the time..nak tukar kereta laa n beli umah laa..
tp just tanam impian..kalau ade rezeki dpt laaa aku kumpul aset...
tapi kat kampung sekarang serius kemarau giler.. panas giler dok dlm umah aku..
angin tak masuk.rasa nak tebuk je lubang dlm umah aku tuh...tk pun bukak dinding terus...
mmm kali nih xde ape laa yg menarik nak stroty kt kg... tp aku rasa seronok sgt dpt happy kan hati mak aku... kesian dia dh laa dok umah sorang2...
nak balik KL td sedih plak masa nak bertolak balik...dah salam2 ok lagi tgk mak aku..
bile kereta aku nk gerak je nmpk dh air mata mak aku merembes keluar dah...
aku dok gelak2 je tgk mak aku..padahal air mata aku dh bergenang dh kt penjuru mata...
tp sorok laaa... dh lepas sikit br aku nangis betul2...kesian plak kt mak aku...huhuhuhu
I LOVE U MAK!!!!

2 Comments:

  1. aiNz said...
    oohh.. anak yang solehah.. hehe.. skrg musim panas la linda.. huhu..
    ngamuk2 aku marahkan kipas sebab panas.. haha,.. tak rasa lagi api neraka tu lagi panas kan.. hehe
    LynnDa @ PeNg said...
    a ah i memang solehah pown,..
    sama laa ngan aku... dok membebel kt kipas..berpeluh2 aku...

Post a Comment