Thursday, September 22, 2011

Drama Melayu @TV3

Korang perasan tak sekarang ni TV3 hidangkan drama yang best2 and berkualiti...

and melekat kat jiwa penonton.. kalau nak compare kan dulu and sekarang memang jauh beza lah...
dulu memang aku tengok certain2 cerita jer.. sekarang rasa semua drama nak tengok laa...
may be sekarang ni makin banyak hero n heroin baru2 + comel + hensem + berbakat...
banyak drama sekarang ni di adaptasi dari Novel... so sape yang kaki novel mesti nak tengok plak cerita novel di hidupkan .. betul tak?
and kalau tengok dekat wall facebook aku.. mesti ade orang update pasal perkembangan drama..
nak2 masa cerita nora elena,adamaya and juvana...
kalau petang ade slot Akasia.. contoh drama Adamaya and Nora Elena yang melattop tu kan...
tapi kalau petang memang aku payah sikit nak follow..maklum laa kerja...
 cerita ni pun sweet sebab pelakon dia yang sweet n comell... al fatihah untuk arwah Faizal..
citer ni laa yang buat kan ramai wanita/gadis kat luar sana tangkap leleh ngan aaron aziz.. romantik to the max..

kalau malam ada slot Zehra.. yang ni berunsurkan islamic sikit... and ade certain2 je laa yang aku follow..
Nur Kasih rasa dalam slot ni kot.. sekarang slot ni femes ngan Tahajud Cinta.. tapi aku tak follow sangat ustaz gatal .. tapi aura nur kasih lagi kuat dari cerita nih...
Kalau malam isnin - khamis slot Samarinda... nih aku layan gak contoh cerita Ramadhan Terakhir.. adik ogy berlakon memang best n sempoi habis dia berlakon... Current showing cerita Jiwa & Lara... hero dia Aaron Aziz..tapi watak jahat.. lately muka aaron aziz bersepah kat tv3...
Then ade satu lagi slot Aksi yang ni aku ingat sebab cerita Juvana.. watak Botak pelakon baru yang sangat berkesan... Ade satu lagi slot yang botak berlakon,slot Lestari...
hah ni pun bawak watak samseng.. tp konpem citer ni akan melettop.. dah ade dah peminat setia botak follow citer ni...aku laa tuh..
 watak utama tenggelam dalam cerita ni... watak botak lagi melekat di hati penonton
tak sabar tengok botak dilamun cinta.. mesti sweet nanti.. tapi awal2 ni layan dulu watak samseng dia..

btw aku bukan ingat sangat nama slot2 nih... google laaa...
aku bukan intisari rancangan just ingat2 lupa jer...
so sape2 yang terlibat mengarah or berlakon drama melayu keep it up.. mane tahu one day leh challenge drama Korea...

0 Comments:

Post a Comment