Saturday, September 10, 2011

projek larut malam

aku tak dapat lelap plak... cuba teka ape aku buat jam 2am... hahahha
yes i bought  another spa session from Milk A Deal... this is my 2nd time pampered myself at SPA and bought from milk a deal
base on my experience, even the price is cheap.. they really do their work.. no cincai2.. so berbaloi laa ngan ape yang kite beli,..
this time aku dapat The Royal Malaysian Traditional Spa , Sri Hartamas...
hmmm nama mcm gempak... ade 2 place and another one at Taman Permata... aku pun tak tahu mane ni...
so next to week laa pegi... :) 
tengok session dia lama jugak.. lebih dari 2 jam.. so leh laa aku tido sambil dia massage tu...

1 Comment:

  1. Honey Bee said...
    Saya nak share sikit pengalaman pasal spa ni. Saya dah beli 4 kupon spa ni. Dah confirmed book bulan september hari tu utk cawangan plaza damas. Tapi pagi tadi saya pergi di cawangan plaza damas, saya memang sakit hati dengan layanan pekerja dier di situ, turns out nama kami langsung tak ada dalam list booking mereka. Dah lah tak minta maaf sebab booking kami takder dalam list mereka, boleh pulak nak salahkan kami sebab tak reconfirmed dengan diorg. Saya inform la kat supervisor diorg yang saya tak diberitahu supaya reconfirmed, dier masih nak salahkan kami sebab kami tk reconfirm, suara dier pun dah naik tinggi. Memang tahap kurang ajar punya supervisor. pastu suruh cek balik dengan pekerja dier, dia tak mo pulak sebab nama memang sah2 takder dalam list mereka so dia kata no point dier nak cek. Yang saya bengang, masih nak salahkan kami tak reconfirm, bila kata itu bukan salah kami sebab kami tak diberitahu and kami tak pedulik pasal kesalahan mereka, boleh pulak si supervisor tu naik suara tinggi kata dier pun tak pedulik pasal sama ada kami ada buat booking atau tidak. memang dasar kurang ajar betul. kalau cakap baik2 and mengaku salah, takder la kami nak marah ni sampai kesudah bergaduh masih ungkit pasal kami tak reconfirm. Memang angin betul. sebabkan pekerja sorang rosak dah nama Spa ni di mata kami. So kalau u nak pegi make sure u cek banyak kali dengan diorg nie kalau tak nanti tak pasal2 u kena salahkan pulak.

Post a Comment