Sunday, September 18, 2011

kereta berhias

korang pernah tak pergi tengok kereta berhias? alaa yang letak bunga2 tuh..
time sambutan hari merdeka dekat dataran hari tu ade jugak kereta berhias...
tapi aku tak pergi laa.. cuma i just pass by on the way pegi KL... and aku tengok ade kereta berhias parking depan KWSP... aku tengok laa ramai plak yg amik bunga...
tengok kiri kanan semua org dok jinjing bunga.. ape lagi aku  pun berhenti tepi laaa..
time aku dah banyak org ambik.. yang tinggal bunga taik ayam jer... amik laa jugakkan.. sape nak bagi free..
and im not stealing ok.. diorang memang bagi pada org awam after parade... hahaha
dengan bantuan  si shahrul ni... aku amik laa 8 pokok... ade orang tu amik siap muat penuh boot kereta...
and aku baru tahu jugak laa lepas parade diorang bagi bunga.... tapi tak tahu laa parade lain macamana...

 ni laa hasil tangkapan kitorang...
 haaa ni laa taman bunga baru... hehehe segar jer bunga dia... walaupu bunga taik ayam...

0 Comments:

Post a Comment